Video: Lookbook

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eindelijk is die er dan, mijn outfit video! Iets wat ik al heel lang wil maar je zelf filmen en fotograferen gaat zo moeilijk. Mijn nicht heeft me geholpen met het opnemen van de beelden. Zelf had ik echt de leukste ideeën maar ik kon ze niet uitvoeren met mijn bewerk programma. Daarom heb ik toen de hulp ingeroepen van mijn vriendin. Ze heeft een ander programma en is echt super goed met dit soort dingen. Zelf ben ik heel blij met het resultaat. Veel plezier met kijken!

Abonneren is gratis! Klik hier!

Liefs,

3 gedachtes over “Video: Lookbook

Geef een reactie

