review – nagellak essence

2015-06-26 15.20.04

Laatst had ik na een lange tijd weer eens roze nagellak op mijn nagels, ik vond het eigenlijk helemaal geen leuke kleur meer bedacht ik me. Ik moest ook nog werken en wilde eigenlijk wel nog een lakje op me nagels houden. Ik heb toen deze lichte kleur gehaald. Niet opgelet dat het een gel nailpolish is hihi. Toen leek het me leuk een review te schrijven over dit lakje. Zodat jullie ook weten of dit een leuk koopje is.

2015-06-26 14.46.39

Het flesje is simpel en bevat 8 ml op het potje staat long-lasting nailpolish. De lak heeft er in totaal denk 2 dagen echt goed opgezeten. Maar dan moet ik toegeven dat ik op twee nagels er een beetje een pruts werk van had gemaakt en er steeds weer een laagje op deed op gaten die ik had gemaakt op te vullen en ik het er toen van af ben gaan pulken. De nagels die er gewoon mooi en netjes op zaten bleven er wel 5 tot 7 dagen mooi. En dat voor een essence nagellakje van 1,69 vind ik het een meer dan prima nagellak! Het is ook een hele fijne lichte kleur, wel is de kleur mat en dat vind ik zelf niet zo mooi. Daarom gebruik ik er nog een topcoat op.

Liefs,

2 gedachtes over “review – nagellak essence

Geef een reactie

