Al een jaar aan het bloggen!

Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik begon met bloggen. Niet op wordpress maar op weebly. Daar vond ik het leuk maar ik kon geen berichten inplannen. En toen ben ik dus overgestapt naar wordpress. Toen heb ik ook nog me hele naam veranderd omdat Fashioncreatures al bezet was. Toen ben ik dus een tijdje als Travel To Mine World gaan bloggen. Al merkte ik dat die naam mij niet echt trok en heb ik besloten toch Fashion Creatures weer te gebruiken en werd de url Fashionxcreatures.

Helaas door de vele veranderingen ben ik wel een hoop volgers verloren die ik op mijn andere sites had. Toch blijf ik vol houden en hoop ik op een dag meer trouwe lezers te krijgen. Dus vandaag is mijn blog JARIG. Ondanks dat er nog geen 12 maanden aan artikelen in het archief staan. Is het wel echt een jaar geleden dat ik begon.

Het begon ooit dat ik me verveelde na al een dikke maand thuis te hebben gezeten. Ik was namelijk net geslaagd en al heel lang elke dag het zelfde aan het doen. Tv kijken, vage spelletjes spelen op spele.nl hond uitlaten en films kijken. Tot iemand aan me vroeg waarom ik geen blog begon. Ik ben me er meer in gaan verdiepen en toen toch begonnen, ik zou wel zien hoe het ging lopen.

Later kreeg ik pas echt doelen die ik wilde behalen. Meer volgers, meer abonnees en meer artikelen in een week. Ik vind het dan ook heel leuk als ik reacties krijg op een artikel.

Helaas is het me niet gelukt om aan deze dag een win actie te binden, maar ik hoop dat in de toekomst wel te kunnen doen.

Liefs,

6 gedachtes over “Al een jaar aan het bloggen!

Geef een reactie

