Mijn vakantie 2015

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Afgelopen week zal je misschien hebben gemerkt dat ik niet zo actief was. Geen instagram, geen Twitter en geen YouTube video´s. Dat komt omdat ik een weekje in Zuid-Frankrijk op vakantie ben geweest, zonder laptop en met nogal langzaam internet. Wel heb ik heel veel foto’s en filmpjes van mijn vakantie gemaakt. Vandaag laat ik zien wat ik heb gedaan en wat ik heb gekocht. Ook komen er binnen kort video’s aan, wanneer jullie dit natuurlijk leuk vinden. We gingen met de auto naar Zuid-Frankrijk, een camping bij Fréjuh. We hebben verschillende dorpjes bezocht en lekker gezwommen. Veel plezier met lezen!

Een vriendin van mij zat op de zelfde camping, de camping ligt in het plaatsje Puget-sur-Argens. De camping is van twee broers en is erg klein. Toch heeft dit wel wat. Ik heb dit jaar een lekker dik boek meegenomen om te lezen. Timboektoe van Carry Slee, alle delen in een. Ik heb de eerste drie delen in de vakantie uit kunnen lezen de laatste 60 pagina;s zal ik thuis moeten gaan lezen. Het was wel heerlijk om zo te kunnen lezen in het zonnetje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We hebben de eerste dag het plaatsje Fréjuh bezocht, we dachten daar een marktje te kunnen vinden, maar we wisten niet precies waar. Eerst hebben we in het plaatsje zelf gelopen, helaas waren alle winkeltjes al dicht. Ik heb wel nog een foto gemaakt. Ik vind dit altijd zo leuk en mooi aan Frankrijk, die typische huisjes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Omdat we in het centrum niks konden vinden gingen we naar de haven, in dit deel van Frankrijk hebben ze hele mooie boten maar dat zal je als je veder leest nog wel zien. Er ging een brug met een uitkijk punt over het water en daar maakte ik deze foto.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In het huisje op de camping heb ik deze foto gemaakt van mijn hond met zijn bal, ik vind het echt een leuke foto. Al vond ik het wel jammer dat het me niet lukte om mijn hond (de achtergrond) scherp te stellen en de bal (de voorgrond) minder scherp te maken. Ik ben nog niet zo handig met mijn camera helaas en ik denk ook niet dat mijn camera dat kan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik denk dat dit wel de leukste foto is die ik heb kunnen maken. Deze foto heb ik gemaakt in een straatje in cannes namelijk toen ik richting de haven liep. We hadden de auto in een parkeer garage geparkeerd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In kan hadden ze ook een reuzen rad waar ik deze foto van heb gemaakt, ik vind dit altijd hele mooie plaatjes opleveren zo heb ik ook een mooie foto van de Londen Eye ooit gemaakt.

Deze foto is van de winkelstraat in Cannes, ze hadden er leuke winkeltjes als Zara, levi’s en birckenstock. Ik heb er niks gekocht me ouders dachten namelijk dat Cannes heel duur was en wilde nergens naar binnen helaas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier nog een mooi plaatje van het strand in Cannes. Wij hebben niet op het strand gezeten dit jaar omdat we een hond hebben en die mag nergens naar het strand.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik zei toch in dit gebied liggen hele mooien boten, deze boot lag ik Cannes en er lagen er nog heel veel meer. Ik zou eigenlijk best wel graag zo’n grote boot willen en dan in de haven van Cannes willen liggen. Maar ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vond het wel heel grappig toen ik dit bordje zag. Er staat op het bordje “Private Yacht Please use doorbell”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook gingen we nog naar Le muy naar een marktje ik heb daar 3 potjes nagellak gekocht voor 1 euro per stuk, dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik ben heel blij met de aankoop want de nagellak blijft ook erg goed zitten. Dat zie je niet vaak bij goedkope nagellak.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De laatste avond gingen we uit eten en droeg ik mijn zwarte jurkje. Ik heb een heerlijke hamburger op en een fijne vakantie gehad. Als jullie een 2-delige video willen zien laat het even weten dan ga ik daar aan werken.

Hoe was jou vakantie?

Liefs,

5 gedachtes over “Mijn vakantie 2015

Geef een reactie

