New hair

2015-07-17 16.14.57

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik naar de kapper ben geweest, mijn haar is al weer lang gegroeid. En ik merk dat het zelfs al weer dood raakt. Daarom ben ik nog snel voor ik op vakantie ga naar de kapper gegaan. Een stukje er af en weer laagje laten knippen want die miste ik toch wel een beetje. Laagjes geven me haar veel meer volume en een speels gezicht.

Ik heb speciaal voor jullie een voor en na foto gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe lang het was. Ik zit er aan te denken het volgend jaar nog korter te doen en dan een kleurtje te nemen.

2015-07-17 16.42.23

Op de foto zie je boven hoe het was en onder hoe het nu is. Het is nu netter en minder stroef, al mis ik wel een stuk als ik me haar in een staart doe hoor. Maar ik ben er wel blij mee natuurlijk. Ik ben iemand die heel blij is met haar haar, maar er ook niet veel aandacht aan besteed, zo ga ik maar 2 tot 4 keer per jaar naar de kapper. Namelijk alleen als ik denk nu is het echt een keer nodig. Toch hecht ik me wel aan me haar, het groeit namelijk twee keer zo lang als de gemiddelde mens en ik heb ook best wel veel haar op me hoofd.

Ik heb in de afgelopen jaren eigenlijk best wel een aantal verschillende dingen geprobeerd. Een bobline, een rechte pony, een lok dan weer een schuine pony maar uiteindelijk kwam ik altijd uit simpel zoals ik nu heb. Al zou ik wel graag nog eens blond willen maar ik zal nooit zo snel permanent in me haar doen. Ik neem dan wel een spoeling.

Wat vind je er van?

Liefs,

Geef een reactie

