Vakantie aankopen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik heerlijk op vakantie geweest naar Zuid-Frankrijk en natuurlijk heb ik daar ook wat gekocht. Vandaag kan je lezen wat ik daar heb gekocht. Zoals ik al in mijn vorige artikel liet weten kocht ik nagellak, een bikini en ik kocht ook nog een t-shirt. Veel plezier met lezen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het eerste wat ik kocht was een nagellak en een bikini bij de supermarkt. Niet zomaar een supermarkt maar bij de supermarche, dat zijn die gigantische supermarkten in Frankrijk die alles verkopen. Ik kocht daar een Maybelline nagellak voor sterkere nagels  en een blauwe bikini.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toen we op de markt in Le Muy waren heb ik ook nog nagellak gekocht. de potjes waren 1 euro per stuk dus ik nam er gelijk drie, de blauwe kleur vond ik heel mooi maar thuis kwam ik er achter dat ik al een soort gelijke kleur heb. De Goude en de zilveren had ik nog niet. Die had ik nodig voor een nail art die ik had gezien. Helaas kan ik de video nu niet meer vinden maar komt vast nog wel iets anders tegen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Onderweg naar verschillende plaatjes en naar de supermarkt ontdekte ik een winkel genaamd K mode, een kleding winkel die me aan de New Yorker deed denken. Hier ben ik ook nog even heen geweest, helaas waren het vooral kleine maatjes maar ik heb wel nog dit leuke shirt meegenomen. Het was maar een shirt van 10 euro, een leuk prijsje dus.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit waren mijn vakantie aankopen, hopelijk vond je het leuk om te lezen. Volgende maand vind je een shoplog op mijn kanaal, ik ga namelijk naar Amsterdam!

Heb jij nog leuke aankopen gedaan?

Liefs,

4 gedachtes over “Vakantie aankopen!

Geef een reactie

