Back to school: New school stuff

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb er nog even mee gewacht tot het einde van de vakantie in zicht kwam, maar vandaag ga ik jullie mijn nieuwe schoolspullen laten zien. Zelf ga ik over twee weken weer aan mijn volgende school jaar beginnen, maar er zullen vast wel mensen zijn die misschien al eerder beginnen. Ik heb mijn schoolspullen al voor ik op vakantie ging in huis gehaald, dat vind ik altijd wel fijn. Aan het einde van de vakantie is er vaak minder veel leuks over en dan hoef ik me ook nergens meer druk om te maken. Ik heb een aantal nieuwe dingen die ik even apart zal behandelen, ook zitten er wat oudere dingen tussen die zal ik overslaan.

Tas

Ik had vorig jaar een super trash tas gekocht waar ik helemaal verliefd op was, helaas heeft die het jaar niet af kunnen maken. Ik ben toen met de klacht naar V&D terug gegaan en mocht uiteindelijk een nieuwe tas uitzoeken. Omdat ik al voor 10 euro een andere schooltas had gekocht nam ik een rugtas voor als ik uitstapjes heb naar iets als een pretpark. Dan pak ik normaal mijn moeder haar tas maar nu heb ik een eigen. En eigenlijk is hij wel handig voor school want mijn grote laptop past er in, mijn kleine laptop die eigenlijk voor school is, is al zo oud dat ik er echt niet mee kan werken.

Pennen

Vorig jaar had ik alles op orde en een hele etui met pennen bij me tot dat iedereen steeds bij mij pennen gingen lenen en ik ze niet meer terug begon te krijgen. Toen heb ik besloten gewoon nog een paar lossen pennen voor eigen gebruik mee te brengen.

Agenda

Het afgelopen jaar merkte ik dat op het mbo ik mijn agenda veel minder gebruik, je hebt alleen toets weken en die zet je al snel in je telefoon. Waar door me agenda bijna niet gebruikt werd. Dit jaar heb ik voor een kleine en simpele agenda van 8 euro gekozen. Dan heb ik wel een agenda maar niet een al te duren. Al wil ik hem dit jaar wel meer gaan gebruiken ook voor andere dingen.

Boeken

Natuurlijk heb ik ook boeken nodig voor mijn opleiden. Ik heb een aantal dikke boeken voor mijn vakleer. Je ziet hier ook nog mijn Nederlands en Engels boeken.

Laptop

Vorig jaar nam ik op het begin me laptop wel nog mee maar elke keer als ik hem uit zetten ging die update en ik werd er helemaal gek van. Hij was gewoon echt niet geschrikt om op school mee te werken. Daarna ben ik me ipad mee gaan nemen omdat we vaak wel met onze licentie online moeten werken. Een keer heb ik me grote laptop die ik voor andere dingen gebruik meegenomen in me laptoptas, ging me laptop tas stuk. Het geluk was niet helemaal bij me het afgelopen jaar betreft tassen hihi. Maar dit jaar wil ik hem toch wel mee gaan nemen, heb er ook pas een nieuwe accu voor aangeschaft dus dat moet goed komen. Hij staat niet op de foto omdat hij een programma aan het downloaden was en dat ging even voor.

Wat neem jij allemaal mee naar school?

Liefs,

5 gedachtes over “Back to school: New school stuff

Geef een reactie

