WANTED! (Autumn)

Langzaam komt de herfst collectie in winkels en ik begin al weer lekker te snuffelen naar leuke dingen. Het leek mij leuk om met jullie te delen wat ik voor de herfst wil gaan kopen dit jaar. Dit verschilt van kleding tot aan elektronica dus laten we maar gewoon gaan beginnen.

ponchoo

Allereerste heb ik deze poncho al een tijdje op het oog. Namelijk toen ik nog me zomer inkopen aan het doen was werd ik al verliefd en ik ga hem dan ook zeker proberen te bemachtigen! Ik vind de kleur heel mooi en hij is ook niet erg druk wat hem makkelijk maakt te combineren. Deze is van de h&m en kost 29,99

hoedje

Een wollen hoed dit is iets waar ik al een tijdje naar op zoek ben. Ik ben er alleen vaak te laat bij. Ik heb een best wel groot hoofd en dus ook een grotere maat nodig. Deze vind ik er wel leuk uitzien, hij stond in het boekje van de H&M en is 24,99

laars

Plateaulaarsjes ik vind deze zo ontzettend gaaf! Helaas mag ik ze niet kopen waarschijnlijk. Ik mag nooit hoge haken kopen. Ik heb een paar maar die vind ik na 3 jaar niet zo leuk meer. Toch wilde ik deze even op het lijstje zetten. Ook deze zijn van de H&M en kosten 34,99

Enkellaarsjes iets dat ik echt eens moet gaan kopen, deze kwam ik tegen bij o moda en ik vind ze echt super leuk! Misschien bestel ik ze nog wel. Ze zijn afgeprijsd van 149,95 naar 79,00. Een leuke prijs wat mij betreft.

Ik wil al een tijdje een nieuwe speaker ik had een speaker met een Ipod aansluiting maar nu ik een Iphone 5 heb kan ik mijn telefoon er niet meer op aan sluiten en heb ik hem verkocht. Ik wil nu een kleine compacte speaker gaan aanschaffen. Als mijn salaris dat tenminste toestaat en me laptop, ik heb de laatste tijd namelijk nog al een hoop probleempjes met mijn laptop.

Dit was het dan voor nu, wat zou jij graag kopen deze herfst?

Liefs,

Geef een reactie

