The 70’s are back!

Het is al heeel lang geleden dat ik een artikel heb gemaakt over de laatste trends. Toen ik mijn blog net had, nu dus ongeveer een jaar gelden maakte ik eens een artikel met de laatste trends volgens de boekjes. Toen ik laatst door een nieuw boekje van de h&m zat te bladeren leek het me leuk nog eens te doen. Vandaag dus een artikel met veel afbeeldingen die ik voor jullie heb opgezocht.

Dingen die erg terug komen zijn bootcut modellen, dit zijn broeken die wijd uitlopen aan de onderkant. Zelf vind ik het niet mooi en zal ik het dus niet snel in huis halen. Vaak gaan deze broeken samen met high waisted.

Dit zie je ook bij een blouse, de trompetmouw word het genoemd. Zelf vind ik dit wel heel mooi bij een witte blouse staan. Wat me ook nog brengt bij borduursels, dat is iets wat je ook helemaal terug ziet komen.

Haarbanden van alle soorten kleuren en maten komen ook helemaal back. Banden met bloemen maar ook subtiele zilveren of gouden hoofdsieraden. Ik vind het echt helemaal te gek!

Nog wat kleineren dingen die je veel ziet zijn de veertjes, franjes en de ronde zonnebril glazen. Maar natuurlijk ook het wijde en het oversized is helemaal in! En niet te vergeten bloemenprintjes, hou je niet zo van bloemen en zijn zat andere leuke drukke printjes!

Heb jij een van deze trends in jou kast?

Liefs,

Een gedachte over “The 70’s are back!

Geef een reactie

