Review ~ Dove invisible dry (Anti-transpirant) Stick

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toen ik met mijn kont op een strand bedje in Zuid-Frankrijk een boekje aan het lezen was kwam ik iets tegen over goede deo’s voor de zomer. Daar in stond ook deze deodorant en ik wilde hem wel eens uitproberen. Ik heb toen bij de kruidvat Dove Invisible dry meegenomen. Eigenlijk had ik de maximum protection moeten hebben kwam ik later achter maar die zal ik later nog eens reviewen. Voor nu dus een review over Dove invisible dry, op eerste gezicht leek het me een gemiddeld product. Wat voor een normale dag goed kan werken maar met drukkere dagen zal bezwijken. Ben je benieuwd wat ik er nu van vind moet je even veder lezen. 

Ik heb de deodorant gebruikt en getest met mijn tripje naar Duitsland. Het was daar erg warm namelijk tussen de 25 en 35 graden. En ik bevond me niet aan het zwembad met een cocktail, ik liep door dorpjes of ik liep in een pretpark. Dus veel verkoeling had ik ook niet. Daarom was dit wel de perfecte timing om de deodorant te testen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De verpakking is heel handig compact en bij het openen zit er nog een extra dop op. De deodorant bevat geen hele sterke zoete geur wat het dus neutraal houd. Op de verpakking staat dat het zo’n 48 uur werkt en dat het getest is op wel 100 kleuren. Nou heb ik geen 100 kleuren in mijn kast, ik heb het toch wel uitgeprobeerd en ze hebben gelijk. Er komen geen vlekken in je kleding wat ook erg fijn is. Ook denk ik oprecht dat de deodorant het misschien wel 48 uur vol houd. Minimaal 14 uur sowieso. Ook de beproeving toen ik ging klimmen en het bloedje en bloedje heet had heeft hij doorstaan. Normaal zou ik daarna meteen een nieuwe deodorant op moeten doen maar dat was niet nodig ik rook nog fris.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De deodorant heeft wel een wat duurder prijskaartje maar dat is het zeker waard. Van de deodorant is ook een spray die is iets goedkoper. Al weet ik niet of het net zo goed is. Bij de Kruidvat betaal je voor deze deodorant 3,95 Een goede prijs voor een goede deodorant wat mij betreft.

De deodorant is in een stick vorm en wat mij betreft een aanrader! Ik heb nog even per onderdeel een cijfer gegeven.

  • Prijs: 8
  • kwaliteit: 8,7
  • Uiterlijk: 7,5
  • Duur bescherming: 8,8
  • Gemiddeld: 8,3

Welke deodorant gebruik jij?

Liefs,

Een gedachte over “Review ~ Dove invisible dry (Anti-transpirant) Stick

Geef een reactie

