review ~ maxxter speaker (action)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb jullie eerder laten weten dat ik een speaker wilde hebben. Nu heb ik toen ik bij de action een kleine handige speaker gevonden voor 5,99 en ik wilde dat wel uitproberen. Al twijfelde ik wel heel erg of ik mijn geld wel wilde uitgeven aan iets wat slecht kan uitpakken. Je komt niet vaak een speaker tegen voor weinig geld die het ook nog goed doet. Mocht je nu benieuwd zijn of het wat is lees dan vooral veder.

De speaker is zoals ik gewend ben van Action goed ingepakt, ik heb gekozen voor deze kleur, ik vond de andere kleuren minder leuk. Als ik het me goed herinner was er ook een roze en de andere kleur weet ik niet meer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij de speaker zit een snoertje waarmee je eventueel nog de speaker kan gebruiken via een plug, ook moet je hem hier mee opladen.

Er zitten twee knopjes op die je kan gebruiken. Natuurlijk de aan uit knop en een knop om door te spoelen en voor het volume. Ik was zo slim dat ik met het openen de gebruiksaanwijzing heb verknipt.. Dus heb ik alles zelf uitgezocht. De aan uit knop zet je op bluetooth en dan moet je de speaker met je telefoon zoeken. Deze functie werkt erg fijn en goed. Je kan met het andere knopje van nummer wisselen, dit doe je door het knopje aan de linker kant naar links of rechts te duwen. Dan gaat er een ander nummer op. Door dat zelfde knopje langer vast te houden gaat je geluid harder op zachter. Heel slim hier door scheelt het weer knopjes.

Pas wel op wanneer je het geluid hard hebt staan, als je hem namelijk aan zet hoor je een hele harde stem door de speaker. Ik ben er nog altijd niet achter wat er word gezegd…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als je de aan uit knop op mp3 zet, heb je een soort zee in een doosje. Ik ga er van uit dat die functie is voor als je het snoertje gebruikt. Alleen wanneer ik het snoertje in mijn laptop of telefoon stop word het geluid alleen maar erger, gelukkig heb ik deze optie niet nodig en heb ik dus geen last hier van.

Ook is het nog mogelijk een sd kaart met muziek in de speaker te doen. Zelf heb ik deze functie nog niet uitgeprobeerd. Ook is er nog een microfoon in de speaker, waarschijnlijk kan je ook handsfree bellen met deze speaker. Speciaal voor jullie heb ik het even getest.

Ja, ik kon mijn moeder horen toen ik haar belde, alleen hoorde zij mij inclusief een hoop herrie… Niet heel succesvol dus, maar alsnog voor 6 euro vind ik het een prima speaker! Ik zet het nog even op een rijtje.

  • Prijs: 8
  • kwaliteit: 6
  • Uiterlijk: 8
  • nuttigheid: 4 (omdat dus niet alles werkt)
  • Gemiddeld: 6,5

Gebruik jij ook een speaker? Welke gebruik jij?

Liefs,

61 gedachtes over “review ~ maxxter speaker (action)

    • fashion Creatures zegt:

      Ik had op vakantie op verschillende markten speakers van rond de 30 euro gezien. Ik heb toen besloten het niet te kopen omdat je niet weet hoe lang zo iets het doet. Koop liever voor die prijs een speaker bij de media markt waar je garantie hebt.

      Like

  1. Kees zegt:

    Dat je de zee hoort is omdat hij dan op Radio Mode staat. Als je het bijgeleverde kabeltje in het speakertje stopt, dan kun je met de volgende/vorige toets van radiostation wisselen. Werkt prima.

    Hij schakelt over naar het SD-kaartje als je in het midden van de volgende/vorige toets drukt. Nog een keert drukken en dan heb je weer radio.

    Liked by 2 people

    • fashion Creatures zegt:

      Vreemd, heb je hem opgeladen? En heb je hem gekoppeld met de Bluetooth van je telefoon of ander apparaat? Ik hoop voor je dat hij het wel gaat doen. Anders adviseer ik even terug te gaan hopelijk krijg je dan een ander mee. Ik vind het echt vervelend voor je dat hij het niet doet.
      Als je hem aan zet (Bluetooth Sombol) hoor je dan ook geen stem? Heb je al geprobeerd om het volume hoger te zetten? Door t doorspoel knopje naar rechts vast te houden.

      Like

  2. Martijn zegt:

    Ik heb hem ook en wat ze zegt als je hem op bt zet Bluetooth mode. De zee/radio kant op radio mode maar slikt de o in en idd het omschakeling naar sd/aux zegt ze audio input. Ik heb zelf nog een speaker en die Is echt te vet kijk maar eens op

    http://vsoundbox.com/

    Een speaker die van de ondergrond waar hij op staat een klank kast maakt

    Groetjes martijn

    Liked by 1 persoon

      • ann zegt:

        hoe bedoel je ” vasthouden als je hem naar links beweegt” ? ik heb al met dat knopje naar links gedrukt en gedaan maar hij speelt heeeel luid!!

        Liked by 1 persoon

      • fashion Creatures zegt:

        En als je hem de andere kant op beweegt? Ik heb zojuist die van mij er bij gepakt, als ik de knop naar links toe doe en hem enkele seconde vast hou gaat hij helemaal zacht tot je hem niet meer hoort, naar rechts toe gaat hij harder. Je moet even kijken waar het plusje staat. Misschien kan je even via mail contact met mij opnemen dan help ik je graag.

        Like

    • Jan zegt:

      Het linker knopje ff vasthouden,dan wordt het volume minder,en weer wat harder dan de rechtse ingedrukt houden,snel hierop tikken krijg het het volgende nummer op de Micro Sd cart.en op de linkse knop uiteraard weer terug , succes gr.

      Liked by 1 persoon

  3. B. Hemmo zegt:

    Bedankt dat je het hier nog een beetje uitlegd van hoe die werkt want zelf had ik dus ook de gebruiksaanwijzing kapot geknipt met openen. Alleen had ik nog een vraagje. Hoe heet de speaker ongeveer bij Bluetooth? En ik snapte ook nog niet helemaal het opladen wat je dan moest doen. Alvast bedankt voor antwoord.

    Groetjes
    B. Hemmo

    Liked by 1 persoon

    • fashion Creatures zegt:

      Graag gedaan geen probleem. Bij mij heet het apparaat ACT-SPK-BT-03. Bij het opladen doe je het draadje van de usb in je computer, laptop of adapter en de andere zijde in de speaker ik laad vaak ’s nachts op dan weet ik zeker dat hij vol is de volgende dag

      Like

      • B. Hemmo zegt:

        Bedankt voor antwoord, maar hij gaat bij mij ook niet zachter op een of andere reden. Mijn moeder vond het niet zo leuk omdat ik het om 6 uur deed
        Groetjes

        Liked by 1 persoon

      • fashion Creatures zegt:

        Haha dat begrijp ik! Je moet het knopje lang vasthouden om het volume aan te passen. Je gebruikt hier het doorspoel knopje voor. De bleutooth naam van jou apperaat staat ook onder je speaker bij p/n als je de stikker niet verwijderd hebt. Hopelijk heb ik hier mee al je vragen beantwoord.

        Like

  4. Melis zegt:

    Hee, als ik hem oplaadt blijft het lampje rood.. hij moet toch groen zijn als hij helemaal opgeladen is? Heb hem nu de hele nacht aan de oplader gehad en het lampje is en blijft dus rood..

    Like

  5. asu zegt:

    hoi ik heb de speaker ook en wil het verbinden met mijn macbook pro maar lukt niet. ik kan de speaker wel vinden op de bluetooth lijs van de computer maar verbinden lukt niet.

    Like

    • fashion Creatures zegt:

      Ja je kan hem via je laptop opladen. Zelf vind ik het niet handig omdat ik hem in de avond vaak oplaad. Daarom doe k het met een adapter van me telefoon. Kan zijn dat de adapter het niet meer doet dan raad ik aan het toch via je laptop op te laden.

      Like

  6. tini zegt:

    ik vindt het mooie van de maxxter is dat die ook nog een eigenradio functie verborgen heeft zitten
    je zet de speaker op mp3 en je steekde de oplaaddekabel op zijn positie erin en je hebt radio als je even wacht sckakeld de speaker naar radiofunctie de kabel heeft namelijk dan de funtie als antenne.
    echt gaaf voor zo weinig geld

    Liked by 1 persoon

  7. Gerrit zegt:

    Ik heb dit spelertje gekocht bij de Action en was erg verrast over de geluidskwaliteit en de mogelijkheden.
    De radiofunctie wordt nergens genoemd maar is wel aanwezig.
    Ik weet nog niet of dit normale fm is of DAB.
    De bouwkwaliteit is uitstekend.
    Voor mij is dit een juweeltje en dan ook nog eens voor heel weinig geld.
    Er lag ook nog een BT muis van het zelfde merk voor 4,99.
    Heb ik ook meegenomen, werkt ook perfect.

    Liked by 1 persoon

  8. jolanda zegt:

    Twee dagen terug deze speaker gekocht. een vriend van mij heeft m en dat ding werkt hartstikke goed. nou bij mij in het begin ook tot de batterij op ging (waarschijnlijk niet lang genoeg opgeladen) ze (de speaker) zei steeds maar battery recharge en na een hele nacht opladen deed ie niks meer. enkel met het blauwe lampje snel knipperen tot het uitging. Terug naar de winkel; nieuwe gekregen en weer opladen de eerste paar uur. niet aan de telefoonoplader in het stopcontact deze keer (want volgens het meisje in de winkel mag dit niet) maar aan de laptop en een powerpack. daarna uitgeprobeerd maar geen geluid, niks, noppes, nada. ook geen bluetoothverbinding. meerdere keren geprobeerd maar nee hoor dus vandaag weer terug naar de winkel. nu heb ik weer een nieuwe die geluid maakt en verbinding met bluetooth. heb m nu toch aan de telefoonoplader liggen en het rode lampje brandt nog steeds! (dat stopte bij die andere steeds met branden…) mij lijkt dat ie gewoon aan de oplader opgeladen moet kunnen worden want heb daar met andere apparaten nooit last van. nou op hoop van zegen dan maar….

    Like

  9. Jan van Brouwershaven zegt:

    Heel leuk apparaat, heb een ander type gekocht (weet niet precies het type) ook bij Action is er ee die je op kunt hangen, met een touwtje\riempje, Hier zit geen radiofunktie in!!!!!, wel een micro sdkaartje.
    Vond het lastig om alleen via de speaker muziek te kunnen beluisteren,
    Dit type is open te maken, d.m.v. 3 schroefjes te verwijderen aan de onderkant (ziet onder de 3 geplakte aluminium stripjes) en er een entree voor koptelefoon ingemaakt. (jammer genoeg ,is het mono) kan het geen stereo zijn,er zit maar 1 speaker in. (zo gemaakt dat de speaker wordt uitgeschakeld,als de plug van de koptelefoon er wordt ingedaan.( goedkope koptelefoon ook bij Action gekocht) en de niet werkende kant er gewoon afgeknipt,,dus kan ik heerlijk luisteren naar mooie muziek, en zodanig, dat de omgeving er geen last van heeft.
    Met vriendelijke groet Jan

    Liked by 1 persoon

    • Jan zegt:

      Het type is een MAXXTER ACT-SPK-BTOOD-O1 aan de onderkant de 3 aluminium stripjes verwijderen,en daaronder zitten de schroefjes om het app.voorzichtig!!!open te maken,heb er nu een extra accupackje in gemaakt,en als ik wil kan ik geruime tijd luisteren naar muziek via de speaker,of als het storend is voor anderen,ook naar de mono kop/oortelefoon,het er alleen een regelpotmetertje (220 ohm)in gemaakt om het volume wat te dimmen op de koptelefoon,was te hard en nu kan ik dit met de knoppen regelen,en mocht dit nodig zijn met een klein schroevendraaier(tje)door een klein gaatje in de kast ook nog fijner instellen /regelen.

      Like

  10. Jan zegt:

    Dat vergat ik nog te vermelden, ben zelf voor mijn hobby ook radiozendamateur, en gebruikte vroeger het
    morse alfabet, (punt-streep als morse code) heb daar examen voor gedaan bij de Radio controle dienst (HTTP)en dit zijn piepjes, en door het in je jaren versloft te hebben , kwam ik er achter dat een morse cursus op een micro SD kaartje te zetten, en dit regelmatig te beluisteren, en dat met de koptelefoonaansluiting, werkt dat prima, en ben je niemand tot last, met het geluid uit de speaker.
    En heb je hier geen zin meer in, dan is het SD kaartje simpel te vervangen, voor een SD kaartje met muziek.
    Heel makkelijk, en dat voor de prijs van 6 euro!!!
    Een heel handig,en goed werkend apparaat dus de Maxxter ACT BT0D-O1

    Met vriendelijke groet Jan

    Liked by 1 persoon

  11. Jan zegt:

    Vraagje:
    Ik heb met mijn aanpassing te maken, naar een koptelefoon aansluiting op de ACTBTOD-01 mijn
    regelknop vernield (dat blokje met drie knopjes) geprobeerd te lijmen maar dat ging ook niet, en toen getracht
    om er een zelf te makken is ook niet gelukt.

    Mocht iemand een defecte ACT SPK- BTOD hebben, gooi hem niet weg!!! ik zou graag in het bezit willen komen van deze schakelaar.

    En er nu een nieuwe bluetooth speaker voor te kopen, gaat mij te ver.
    Ben ook bezit geweest, om de Handelaar\Importeur ter pakken te krijgen (maar dat is ook nog niet gelukt.
    Misschien dat deze losse onderdelen, van dit apparaat hebben.

    Vriendelijke groet Jan

    Liked by 1 persoon

  12. Cassandra zegt:

    Heyyy ik zat zo tekijken en ik heb hem zelf ook gekocht!! Alleen mijn probleem is waneer is hij opgeladen? Want hij zit in stopcontact en na 1 uur is het nog steeds rood lampje ik doe hem nu via me laptop opladen
    Ik wil het namelijk graag weten (voordat hij het niet meer doet)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

