Nail art #2

Vandaag heb ik voor jullie weer een nieuwe nail art, misschien is die heel simpel maar ik vind hem wel heel erg leuk! Een prima nail art voor als je uit eten gaat en niet veel tijd meer hebt voor je nagels, of als je gewoon naar school gaat. Het is niet helemaal precies maar ik ben er voor de eerste keer tevreden mee. Lees snel veder om te zien hoe ik dit heb gedaan en wat je er voor nodig hebt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Allereerst heb je een witte nagellak nodig en een glas topcoat. Ook heb je plakband nodig maar nog liever speciale strips die rond aflopen. Zelf heb ik de plakband rond proberen te knippen wat geen succes was om eerlijk te zijn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stap 1

Plak je nagels af zodat je een mooie rechten lijn kan creëren. Als je speciale stickers kan vinden gebruik die dan zeker, het nadeel van plakband is dat er geen ronding in zit en bij mij liep de nagellak er onder door.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stap 2

Lak nu het uiteinden van je nagels met de witte nagellak. Zorg dat ook de zijkanten goed worden meegenomen. Vervolgens kan je het stickertje of je plakband verwijderen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wanneer je na het verwijderen van het plakband ziet dat het een beetje is uitgelopen, ga dan naar stap 3. Is dit niet het geval dan kan je veder bij stap 4.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stap 3

Voor stap drie heb je nagellak remover nodig en watte staafjes. We gaan nu een wattenstaafje onderdompelen in de nagellak remover om het stuk wat is uitgelopen schoon te maken. Dit is ook handig als het op je vingers zit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kijk uit dat je niet uitschiet en je te veel nagellak er af haalt, dit zou zonde zijn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stap 4

Je kan nu het witte lakje gedroogd is en je de uitgelopen stukken hebt schoongemaakt de top coat aanbrengen. Zit zorgt voor een glanzend effect op je nagels en laat de witte lak langer op je nagels zitten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stap 5

Laat de lak drogen en wees blij met het resultaat, zelf vind ik me pink en ring vinger het mooiste gelukt, toch heb ik me voorgenomen het niet opnieuw te doen. Bij mij is het voornamelijk verkeerd gegaan omdat ik met me nagels ergens tegen aan ben gestoten.

Hoe vind jij deze simpele nail art?

Liefs,

3 gedachtes over “Nail art #2

Geef een reactie

