Review ~ flormar nagellak

OLYMPUS DIGITAL CAMERAIk kocht in Amsterdam deze twee potjes en ik wilde jullie laten weten wat ik hier van vond. De zwarte nagellak is een quick dry nagellak en de andere is een matte top coat. Ik heb de nagellak meerdere keren uitgeprobeerd en van een aantal een foto gemaakt. Ik heb hier bij vooral naar het effect gekeken van de topcoat en de dekking. De nagellak zal je ook nog tegen komen in komende nail art artikels. Ben je benieuwd wat ik van de lakjes vind lees dan snel veder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De zwarte nagellak droogt heel snel, natuurlijk werkt dit niet meer als je er een normale lak over heen doen dit maakt je lak namelijk weer nat en zo kreeg ik voornamelijk met lakken al beschadigingen. Waarschijnlijk zal een quick dry op quick dry beter werken. Maar ik mag veder niet zeuren de lak is snel droog en erg mooi.

Ook het potje is in een mooi formaat, de dop heeft een handig plat bovenkantje. Zo krijg je het potje makkelijk open ook als je nagels al gelakt zijn.

Het potje kost 3,50 euro en voor die prijs vind ik het een top lakje, hij blijft gemiddel 5 dagen mooi. Met mijn werk beschadigen mijn nagels al snel en dus ook mijn nagellak helaas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERADe matte nagellak is echt mijn favoriet. Ik heb deze getest in combinatie met een zwarte nagel met een witte rand, het heeft echt een heel mooi matte effect en ik ben er heel blij mee. Ook op mijn grijze lak is het prachtig, hier van zie je ook nog een foto hier onder. Misschien is het wel jammer van de glitter in de grijze lak maar ik vind hem heel mooi. Ook is het lakje glad en soepel als het droog is om met je vinger over heen te gaan. Dit geeft een heel fijn gevoel.

De top coat koste 4,50 wat is het geld meer dan waard vind. De top coat geeft een geweldig effect op je nagels en het is op alle kleuren te gebruiken. Dit scheelt je een hoop potjes, om namelijk elke kleur in het matt te kopen is zonde als je voor 4,50 een prachtige top coat kan hebben die je overal op kan dragen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog even op een rijtje

  • Kwaliteit: 7
  • Effect: 7,5
  • Uiterlijk: 8,3
  • Prijs: 8
  • Gemiddeld: 7,7

Dit winkeltje bevind zich pas in twee vestigingen binnen Nederland. Namelijk Amsterdam Kalverstraat en Enschede H.J. van Heekplein. Ook heb ik voor jullie een linkje naar de website als je hier klikt. De site is in het Engels en je kan er de producten zien die ze verkopen. Het is echt de moeite waard er een keer een kijkje te nemen!

7 gedachtes over “Review ~ flormar nagellak

Geef een reactie

