Start van een nieuwe stage

stagemooi

Zoals de vaste lezers misschien weten doe ik een opleiding handel. Dit jaar is mijn tweede jaar en vorig jaar liep ik stage bij C&A. Vandaag begin ik aan een nieuwe stage in een wat kleinere winkel met een andere branche. Dit wilde ik graag even met jullie delen. Ik hoop op deze stage plek een hoop kennis te mogen opdoen om ook weer betere artikels voor jullie te kunnen plaatsen. Ik ga namelijk stage lopen bij parfumerie mooi. 

Ik doe een opleiding handel niveau 4, dit is een leidinggevende opleiding waarbij je tot filiaal manager of ondernemer word opgeleid. Zelf wil ik heel graag een eigen bedrijf starten in de toekomst. Ik wil na mijn mbo opleiding nog een hbo small business opleiding doen. Maar eerst heb ik dus nog twee jaar te gaan op het mbo. Dit is gelukkig niet zo heel lang.

stagemooi2

Nu weer terug bij wat ik wilde vertellen, ik ga dus vandaag beginnen op mijn nieuwe stage bedrijf. Ik kijk hier heel erg naar uit. Mijn leiding kwam tot nu toe erg vriendelijk over ondanks enkele problemen met het contract. School had namelijk gezegd dat we pas stage mogen lopen als de contracten rond waren. Dus wij alles op tijd inleveren is school dus niet in staat in zo’n korte tijd de contracten te maken. Gelukkig was dit veder geen probleem voor mijn stage.

Ik zal op mijn stage een hoop nieuwe dingen gaan leren over de branche en dus ook over make-up, parfum en verdere uiterlijke verzorging.

Hopelijk gaan jullie dit ook merken in de kwaliteit van mijn artikels.

Liefs,

5 gedachtes over “Start van een nieuwe stage

Geef een reactie

