Review ~ essence lipstick Cute Nude

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij de kruidvat heb je het merk van essence. Zij verkopen twee soorten lipsticks en ik heb vandaag een review over de goedkoopste versie van 1,99. Ik heb voor een echte nude kleur gekozen, laatst had ik namelijk een vel roze gehaald maar dat was toch iets to much. Ik heb nu gekozen voor de kleur cute nude met kleur code 02. Ik had een hoop gelezen en altijd het idee dat het een goede lip stick zou zijn. Ik wilde dat natuurlijk zelf ook even onder ogen zien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De verpakking is simpel en doorzichtig. De stick zelf zit in een zilver houder. Op de bovenkant van de dop staat een ‘e’ van essence. Ik heb de kleur gekozen omdat ik een nette lipstick wilde hebben en geen sterk felle kleur. ik vind de lipstick zelf erg mooi en heb dan ook goed gezocht naar een lipstick die nog niet beschadigd was. Het nadeel van de lipsticks is namelijk dat ze niet dicht geplakt zijn. Ik sprak daar ook een kruidvat medewerker nog op aan. Natuurlijk snap ik dat hun dat niet kunnen doen. Maar ik zou het toch wel fijn vinden als essence het zou doen bij de productie van de lipstick. Het is toch weer een stukje hygiëne naar de klant.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als je de stick uitdraait zie je weer het beeldmerk van essence namelijk weer die ‘e’ van de dop. Het is een mooie lichte kleur die mooi aansluit bij de kleur van mijn lippen. De lipstick heeft een redelijk sterk pigment maar vervaagd helaas wel snel. Op de bovenstaande foto is de lipstick te zien, als je hem veder uitdraait zie je de witte rand. De lipstick zal er niet zomaar uit kunnen vallen.

Ik zet het zoals altijd nog even op een rijtje wat ik van het product vind in cijfers.

  • pigment: 6
  • uiterlijk: 6,5
  • prijs: 8
  • kwaliteit: 6,8
  • gemiddeld: 6,8

Hopelijk hebben jullie hier wat aan gehad, laat me jou favorite lipstick weten in de reactie en dan haal ik die misschien ook wel binnenkort.

Liefs,

2 gedachtes over “Review ~ essence lipstick Cute Nude

Geef een reactie

