HOERA GESLAAGD!

 Ik ben in maart ergens begonnen met mijn rijlessen en daar hoort ook een theorie examen bij. Na dat ik 4 keer ben gezak heb ik hem nu dan eindelijk in mijn pocket! Ik ben geslaagd! Dit wilde ik even met jullie delen en ik geef ook een paar tips!

Blijf rustig

Je mag hem volgensmij zo vaak over doen als nodig dus stay calm.
Ben je gezakt check je vragen en leer de volgende keer de onderdelen beter. Zo had ik moeite met voorrang en heeft mijn rijinstructeur mij geholpen omdat ik een hoop dingen verkeerd heb aangeleerd.
Blijf positief al ben je na 7 keer nog altijd niet geslaagd er komt een volgende keer waar in je wel slaagd!
Heb jij je theorie examen al gehaald?

Liefs,

4 gedachtes over “HOERA GESLAAGD!

Geef een reactie

