Mijn 100ste artikel!!

Pff 100 want klinkt dat veel… maar het mag ook wel het is namelijk al bijna een jaar geleden dat ik op wordpress met deze naam aan kwam. Eerder kwam ik er achter dat fashioncreatures bezet was, ik koos voor een nieuwe naam die ik al snel niet leuk vond en kwam toen op fashionxcreatures. En dat is nu al weer bijna een jaar geleden. In dit afgelopen jaar heb ik dus 100 artikels geschreven en vandaag blik ik er op een aantal terug.

Toen ik terug ging kijken zag ik dat ik eind november een eerste bericht plaatste of jullie nog geduld konde hebben. De site was al klaar voor gebruik alleen was ik nog niet klaar op de andere site. Vervolgens in december vond ik dit leuke artikel. Hierbij meld ik alvast dat je alle artikelen aan kan klikken om ze even te bekijken.

The christmas tag

In dit artikel vertel ik wat voor kerstboom ik graag zie met kerst, over welke oogschaduw ik zou kiezen, wat voor feestje ik wil en nog meer.

Revieuw lush bubble bar

In dit artikel deelde ik mijn mening over mijn aller eerste lush artikel. Het was een pinguïn bubble bar van de kerst editie!

#100daysHKMX

Hier mee beloofde ik jullie te gaan sporten, jullie hebben hier na nog een keer iets gehoord volgensmij en daarna nooit meer.. Ik hiel het dan ook niet langer dan een week vol helaas.

New In: Chi Limited edition Pink Chrome

Ook kocht ik mijn stijltang waar ik heel blij mee was en heb ik daar een artikel over geschreven. Ik ben er nog altijd heel blij mee, helaas helft stijlen weinig als je nog op de fiets naar school moet…

Update: te veel drukte

En natuurlijk de vele artikelen dat ik het te druk had om artikels te schrijven. Hopelijk zal dit in de toekomst niet elke maand meer gebeuren haha.

Recept: Oreo toetje

Ik deelde met jullie een heerlijk recept voor een heerlijk toetje.

Top dag! ~ Outfit

Ook maakte ik nog een verslag van mijn verjaardag met een outfit foto van mijn lievelingsjurk van het moment.

DIY: lip Scrub

Ik maakte mijn eerste DIY artikel, dit was een lip scrub.

Nail art #1

En ik begon met nail art artikelen, die vervolgens goed in de smaak zijn gevallen.

Ik ben heel blij dat ik nu kan zien dat er steeds meer reacties en waarderingen komen voor mijn werk. Natuurlijk heb ik de afgelopen tijd nog veel meer gemaakt als vlogs, picture of the week en andere leuke artikels! Hopelijk mag ik nog lang door gaan met bloggen en het maken van youtube video’s.

Liefs,

5 gedachtes over “Mijn 100ste artikel!!

Geef een reactie

