review ~ W7 Silky eyes

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik wilde al een langere tijd een w7 oogschaduw pallet aanschaffen en er een review over schrijven. Helaas is dat niet eerder gelukt. Nu wilde ik bij de big bazar een pallet halen en toen waren ze al uitverkocht. Maar niet getreurd deze stond er naast, deze is ook van w7 en bevat de zelfde kleuren. Vandaag kan je dus lezen over het w7 silky eyes pallet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals je kan zien zit er een borsteltje bij en zijn er 5 nude kleuren voor je beschikbaar in dit pallet. Ik ben niet bekend met dit merk maar ik heb er gelukkig een hoop goede dingen over kunnen lezen. Ik vind de kleuren heel mooi en ik kon er ook iets moois mee blenden. Ik heb hier helaas geen foto van gemaakt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Voor wie het nog leuk vind om te leden zijn hier de ingrediënten van de oogschaduw, zelf let ik hier niet zo op maar ik weet dat er een hoop bloggers zijn en ook andere meiden natuurlijk die er wel op letten. Daarom heb ik daar nog even een foto van voor jullie gemaakt. zoals je kan ziet is het een silky eyes get naked pallet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals je kan zien staat er in het midden in de roze kleur een w7 logo en de andere kleuren hebben een golvend patroon. Een beetje een zebra golvende lijnen. Er zit ook een klein glittertje in en ik had op eerste moment echt hoge verwachtingen van de oogschaduw. Helaas viel dit vies tegen toen ik te pigment ging testen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier zie je alle kleuren, tenminste je zou alle kleuren moeten zien, je ziet de roze in het midden heel licht, al komt dit misschien ook door de lichte ondergrond, de grijze kleur zie je ook niet duidelijk aan de rechter kant. Alleen de bruine kleur is echt sterk.

Nog even op een rijtje

prijs: 7

piment: 5

uitstraling: 7

gemiddeld: 6,3

 

Voor een als je net begint een leuke oogschaduw maar voor het echte werk is het niks.

 

Liefs,

 

5 gedachtes over “review ~ W7 Silky eyes

Geef een reactie

