naturel eye make-up look

Vandaag een hele korte maar wel een extra artikel. Ik merk dat mijn blog op woensdag ochtend vaak bekeken word en daarom vandaag iets extra’s voor degene die altijd op woensdag ochtend op mijn blog kijkt. Ik heb namelijk op mijn stage met de make-up van collistar een leuke look gemaakt. Ik heb hier foto’s van gemaakt en dat wilde ik even met jullie delen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb van mij zelf helaas hele korte wimpers, vandaag hadden ze er dan ook geen zin in om een beetje omhoog te staan, veder vind ik de oogschaduw een hele mooie kleur en pigment afgeven.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als ik het een hééééél kort artikel hopelijk vond je het wel leuk om mijn look te zien. Hopelijk vind je het ook een leuke look.

liefs,

Een gedachte over “naturel eye make-up look

Geef een reactie

