“wonderpotje”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Al weer een tijdje geleden was mijn tante jarig, ze vierde het niet maar kwam wel bij ons eten. Ze had toen een klein cadeautje voor mij en mijn moeder mee wat ze een wonderpotje noemt. Ze vertelde ook dat als je naar wonderpotje zoekt dit er uit komt. Het is een zalf voor droge plekjes op de huid of voor droge lippen. Ik was benieuwd of ik dit potje ook zo’n wonder middel vind en ging het voor jullie testen.

Toen ik ging zoeken naar wonderpotje kwam ik ook echt uit op dit product, ik zag al snel dat er een hoop andere artikelen over te vinden waren en ontdekte dat er meerdere smaakjes zijn. Zelf heb ik dus het licht roze potje en ik ben nu wel heel benieuwd naar dit product.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De balm zit in een doosje, op de zijkant staat in verschillende talen “veelzijdige beschermende balm” Je kan de balm voor je lippen gebruiken maar ook voor droge plekjes op je armen, gezicht of benen. De balm bevat bijenwax en heeft veder geen sterkte geur of smaak. Zelf vind ik het altijd wel lekker met een smaakje maar waarschijnlijk hebben de andere versies dat wel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als je het doosje open maakt vond ik het een grote verassing dat het potje er zo mooi uit zag. In de deksel (zo noem ik het maar even) van het doosje zie je nog het logo met de tekst “Tender Love and Care” Wat voor mij een leuke toevoeging geeft aan het doosje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het potje heeft een leuke vorm en ik vind de zilveren details heel leuk. Zelf heb ik de balm op mijn lippen gesmeerd, ik vond het wel een beetje plakkerig. Wel smeerde de balm fijn en na een laagje had het al een hoop gedaan. Mijn lippen waren namelijk zo droog dat er velletjes begonnen te ontstaan die waren wel snel weg.

Het merk heet oriflame en de balm kost 10 euro per potje. Ook heb ik voor jullie de ingediente opgezocht, ik werd van het doosje niet veel wijzer namelijk. Dit zijn de ingrediënten: PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De balm heb ik gehad maar op de website zijn ze 10 euro per stuk. Hier vind je ook nog de andere smaken. Dit is de Tender care protecting balm en de andere is tender care rose protecting balm. Ook is er een cadeaupakket van 40 euro waar 4 soorten in zitten.

Nog even een paar punten op een rijtje

Uitstraling: 9

werking: 8

prijs: 8

gemiddeld: 8,3

De lipbalm kan je vinden op de webshop.

Wat vind jij er van?

liefs,

2 gedachtes over ““wonderpotje”

Geef een reactie

