Visite kaartjes!

Ik liep er al een tijdje mee rond en nu heb ik ze dan eindelijk, ik heb ze niet profecioneel laten maken of afdrukken. Ik heb ze zelf ontworpen en op school bij een copyshop laten afdrukken. Ik heb ze vervolgend zelf moeten uitknippen. Het was me niet gelukt op ze recht op elkaar te zetten dus uitsnijden met een snij machine werkte niet helaas. Ik test nu gewoon of ik het echt ga gebruiken. In de toekomst kan ik ze altijd laten afdrukken door een bedrijf.

Ik verdien niks aan mijn blog of youtube kanaal, omdat ik weet dat het nu nog geen nut heeft. Ik vind het ook veelste leuk om te doen, dus heeft het voor mij geen groot belang dat ik er geld aan verdien. Wanneer dit wel zo gaat zijn laat ik het natuurlijk weten. Ook zullen er dan prijzen worden weggegeven, ik wil dan namelijk ook wedstrijdjes doen. Maar genoeg daar over hier zijn de visite kaartjes!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat vind jij er van?

Liefs,

5 gedachtes over “Visite kaartjes!

Geef een reactie

