Body shop aankoopjes

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals je misschien al weet ben ik echt dol op de body shop, de geuren die ze daar hebben zijn heerlijk zoet, zo is papaya mijn lievelings bodybutter. Ik had van mijn verjaardag nog 5 euro korting op mijn pas staan en die heb ik nog snel gebruikt voor de korting verloren ging. Ik heb een paar kleine dingen gehaald die ik vandaag met jullie deel. Mijn vorige artikel over de body shop vind je hier.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Allereerst koos ik voor een mango handcreme, mango rijkt echt heerlijk en ik heb de laatste tijd veel last van droge handen. Dus hand crème kan ik dan altijd wel gebruiken. Deze was 5,50 voor 30 ml, hand creme doe je altijd wel lang mee en the body shop gebruikt natuurlijke en eerlijk verkregen producten waar door ik de prijzen van de meeste producten wel waardig vind.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vervolgens ging ik tussen de nagellak neuzen en zag in deze mooie mint kleurige nagellak. Ik wilde eerst een roze kiezen maar was bang dat ik dan met dezelfde thuis zou komen als welke ik al heb. Deze kleur vond ik wel heel gaaf en hij was 6 euro. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij op mijn nagels zou staan. Maar dat kom je vast binnenkort te zien in een nail art post of op mijn twitter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als laatste koos ik voor de lipstick, ik heb een hoop kleuren gehad maar deze vond ik toch echt het mooiste. Er komt hier nog een review van maar ik laat jullie wel alvast de kleur van zien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is een hele mooie roze kleur met een kleine glitter er in, de lipstick kost 12 euro en ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit! Dit kunnen jullie natuurlijk binnenkort ook lezen om mijn blog!

Wat koop jij bij the body shop?

Liefs,

Een gedachte over “Body shop aankoopjes

Geef een reactie

