review The body shop lipstick

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn eerste lipstick van de body shop van de colour crush collectie. Ik vind het een hele mooie kleur die je kan combineren met een neutralere look. Ik heb na het swatchen van een hoop verschillende kleuren gekozen voor deze kleur 330. Vandaag ga ik review schrijven over deze lipstick, veel plezier met lezen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De stick is een mooi ontwerp, de dop heeft een doorschijnend effect met het logo van de body shop er in. De stick is op de foto hier boven volledig uitgedraaid, een normale lengte/voorraad lipstick dus. De dop zit stevig vast en zal je niet snel verliezen als je lipstick los ligt in je tas, ook wel fijn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb de lipstick geswatched op de binnenkant van mijn arm, het is een warme donker roze kleur met een klein glittertje er in. Ik vind het een hele mooie kleur, je ziet het wel maar het is niet heel opvallend. De kleur lijkt donkerder dan hij uitkomt op je lippen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De lipstick voelt niet vettig of zwaar aan op de lippen, ik heb eerder het gevoel dat ik een goede lip verzorging draag dan een lipstick. Me lippen ogen niet droog en de lipstick dekt goed. Er zit een hele mooie glans in de lipstick. Hij koste 12 euro.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze keer heb ik ook de lipstick een keer op mijn lippen gedaan en gefotografeerd voor jullie, ik moet hier zelf nog wel even aan wennen om te doen. Maar ik vind het zelf altijd wel leuk om te zien hoe een lipstick bij iemand staat. Daarom heb ik het zelf ook gedaan.

Zoals altijd weer even een aantal punten onder elkaar:

  • dekking: 8
  • kleur: 7,5
  • kwaliteit: 7
  • dekking: 7,5
  • prijs: 8
  • uitstraling: 6
  • gemiddelde: 7,3

Zou jij deze kleur dragen?

Liefs,

5 gedachtes over “review The body shop lipstick

Geef een reactie

