NEW IN: bb creme, blush en poederkwast

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Je zal vast denken, dat is toch niet zo bijzondere nieuwe uitgave, maar voor mij wel het zijn namelijk voor mij mijn eerste bb creme, blush en poederkwast. Op mijn stage breng ik wel eens een creme poeder foundation aan met een blush. Dit zijn vaak merken die prijzen hebben vanaf de 20 euro. Om er mee te beginnen vond ik dat erg duur en ben ik na meerdere malen zoeken in de kruidvat dit keer eindelijk geslaagd. Vandaag deel ik mijn eerste ervaringen met deze producten. Ik wilde ook nog een foundation kwast, maar die was uitverkocht ik breng het nu tijdelijk aan met mijn concealer kwast.

New york color BB creme


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn eerste bb creme ik heb gekozen voor new york colour omdat de kruidvat van de andere merken niet de juiste testers had liggen. Van dit merk kon ik de bb créme wel testen en de 02 medium was voor mij de juiste kleur. Deze bb cremé voelt niet dit aan op de huid waar door je niet het gevoelt hebt dat je de hele dag een laag make up op je gezicht hebt. Het geeft een goede dekking op mijn nog al snel rode hoofd.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Catrice blush

Ik was op zoek naar een blush met een beetje een warme ondertoon en niet een te lichte en velle kleur. ik kwam toen uit op de catrice blush. Ik heb van mijn zelf al behoorlijk kleur om mijn wangen dus ik heb het eigenlijk niet echt nodig. Toch gebruik ik deze blush met warme ondertoon om nog een kleine kleur op mijn jukbeenderen te leggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De blush heeft een mooi patroon met aan de boven en onderkant een wat donkerdere tint, zelf meng ik gewoon deze kleuren met elkaar.  Ik denk dat ik een lange tijd zal doen met deze blush en vind de kleur echt heel mooi.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

kruidvat poeder kwast

De kwast is helaas wat stug en hard, in het eerste geval. Bij het aanbrengen van mijn blush was dit minder. Ik ervoer het niet als onprettig maar ik heb wel fijnere kwasten gezien. Zo is mijn concealer kwast van de primark heel fijn en zacht. Al weet ik niet of dat is omdat het een concealer kwast is of omdat het er fijnere haren worden gebruikt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De kwast was netjes verpakt in een doosje, niet heel bijzonder maar je weet wel dat niet iedereen er aan heeft gezeten. De kwast van 6,99 maar er was toevallig een actie en dat betekende dat er nog 20% korting van af ging. Een leuke verrassing bij de kassa vind ik altijd. De kwast is gewoon van kruidvat huismerk.

 

Welke producten gebruik jij?

 

liefs,

 

 

 

Een gedachte over “NEW IN: bb creme, blush en poederkwast

Geef een reactie

