New shoes

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb nieuwe schoenen, ik was al een jaar of misschien wel twee jaar opzoek naar nieuwe laarsjes. Ik vind wel dat als ik schoenen koop en dus vooral bij laarsen dat als ik ze aantrek ze meteen lekker zitten. En ik moet ze ook zien en denken ja die schoenen vind ik leuk. Als ik twijfel of ze zitten toch niet lekker genoeg dan weet ik dat ik ze niet ga dragen. Ik wil misschien ook wel een keer mijn schoenen met jullie delen maar het zijn er niet zo heel veel haha. Maar vandaag show ik jullie mijn nieuwe laarsjes!

Ik kwam de laarsjes tegen toen ik even snel naar de stad ging om wat te ruilen. Ik fietste door een winkelstraat en zag toen deze leuke laarsjes in de etalage. Ik ben toen even gaan kijken en heb deze en nog een ander paar laarzen gepast. De andere zaten niet lekker en daar zou ik me echt aan zijn gaan irriteren. Maar deze zaten echt meteen goed en heel lekker. Helaas was het wel een maatje te klein en hadden ze geen 41 op voorraad. De week erna heeft mijn moeder ze voor me meegenomen uit Zoetermeer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de achterkant hebben ze decoratief een rits geplaatst en de laarsjes hebben leuke en lieve franjes. Ze waren er ook in een andere kleur die volgens mij bruin moest voorstellen. Zelf vond ik het een beetje een kotskleur, dus koos ik lekker voor zwart. Er zit een kleine hak onder van nog geen 2 cm. Dit is wel handig want ik kan ze dan gewoon dragen op lange dagen of op mijn werk.

Ik kocht de schoenen bij dolcis en de laarsjes zijn van het merk P.I.U.R.E ze kosten 89,99 euro. Voor mij is dit een normale prijs voor laarzen waar ik dan ook vaak langer dan twee jaar mee doe. Ik ben er helemaal blij mee!

Wat vind jij van de laarsjes?

Liefs,

Een gedachte over “New shoes

Geef een reactie

