Review ~ IK HEB EINDELIJK EOS!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik wilde het al zo lang, want ik had al een hoop goede dingen gelezen over eos, ik heb zelf erg droge lippen en al aardig wat lipbalsem getest. Ik ben dan ook heel erg benieuwd hoe ik eos ga vinden. Zal ik er tevreden mee zijn of zeg ik doe maar niet, dat kan je zomenteen allemaal lezen. Eerst zal ik met jullie delen waar ik eos heb gevonden. Ik was namelijk in Rotterdam aan het winkelen en vond toen in urban outfitters 3 of 4 verschillende eos, ik koos uiteindelijk voor een fruitige geur. Deze leek mij al in de reviews het lekkerste qua geur.ย 

Fris

Er is een hele frisse fijne een fruitige geur, deze komt al meteen naar boven als je hem opent. Als je hem op je lippen doet ruik je de frisse geur onder je neus. Ik ben echt dol op deze geur en ben blij dat ik voor deze geur heb gekozen. Ook de uitstraling van eos is strak en mooi. maar daar staat eos ook bekend om het balletje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zacht

Eos zorgt voor een zachte en fijne lip balm op je lippen. Het is zeker een goede verzorging voor je lippen en je merkt snel resultaat. Je krijgt er echt zachte lippen voor en ze zien er verzorgd uit. Eos is een prima lip verzorging, al ligt de prijs wel wat hoog. Ik betaalde bij urban outfitters 8,10 met 10% studenten korting. Normaal is eos 9 euro.

Ze hadden ook nog andere geuren/smaken. Namelijk vanilla mint, orange en blackberry nectar. Online hebben ze er nog meer soorten. Die kan je vinden als je hier klikt.

Wanneer mijn eos op is zal ik een nog een DIY maken hoe je hem weer kan vullen, dus hou mijn blog in de gaten.

 

Even alles op een rijtje..

Resultaat: 8

prijs: 6,5

aanbreng: 8

gemiddeld: 7,5

 

Heb jij al eos?

Liefs,

10 gedachtes over “Review ~ IK HEB EINDELIJK EOS!

Geef een reactie

