BUCKET LIST

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb het nooit echt geweten dat er dingen waren die ik wilde doen voor mijn dood, tot ik tegen me zelf zei dat ik naar MTV Music Awards wilde en dat dat wel iets is wat je eens in je leven hebt moeten doen. Net zo als klimmen, snorkelen en andere leuke dingen, vandaag deel ik een aantal dingen die ik zou willen doen voor mijn dood.

harrods1

Go to harrods

Ik ben gek op Londen, ik ben er een keer een weekje geweest met school en ik kan niet wachten tot ik weer ik keer naar Londen kan. Nadat ik van Harrods hoorden wilde ik er graag heen. Dit staat nu op de lijst met dingen die ik wil doen voor mijn dood. Omdat ik vind dat je daar gewoon een keer in je leven moet zijn geweest.

Go to a concert

Ik ben al een lange tijd op zoek naar een concert waar ik heen wil helaas vliegen de tickets voor mijn neus altijd weg. Zo wilde ik graag naar katty perie, ariana grande en taylor swift.

An overview of the show is seen during the 2013 MTV Video Music Awards in New York August 25, 2013.  REUTERS/Lucas Jackson  (UNITED STATES Tags:ENTERTAINMENT) (MTV-SHOW)

Go to MTV music awards

Net als harrods lijkt me dit iets wat je moet hebben gedaan, het meemaken van zo iets groots dat live word uitgezonden in verschillende landen. Volgend jaar komen ze naar Rotterdam en ik ge dus echt proberen hier tickets voor te bemachtigen!!!

Go to New york/Las Vegas

Eigenlijk kan ik hier ook wel gewoon Amerika neerzetten, er zijn zo veel plaatsen die ik daar zou willen bezoeken maar New York en Las Vegas staan wel echt op nr. 1.

11026800_1079028145445608_8052921304372838821_n

Rijbewijs halen

Misschien vergeleken met de andere dingen op mijn lijst een hele normale en simpele. Toch is het iets wat ik heel graag wil en stiekem wel bang voor ben dat het me niet zal lukken. Over ongeveer twee weken mag ik voor het eerst afrijden, ik hoop heel erg dat ik het haal. Natuurlijk laat ik het jullie weten als ik mijn rijbewijs mag gaan ophalen.

Mijn droom baan waar maken

Voor wie mij echt kent weet misschien wel wat ik wil, sinds de derde klas weet ik heel zeker wat ik wil doen. Ik wil mijn eigen kleding winkel! Ik wil daarnaast ook een online shop houden omdat je in deze tijd online misschien wel beter draait dan in een winkel. Ik doe momenteel ook een opleiding filiaal manager op mbo om na mijn examens een hbo opleiding te kunnen doen. Daarna zal ik waarschijnlijk eerst een paar jaartjes blijven werken om genoeg geld te hebben voor een start kapitaal uit eigen zak. Wat ik daarnaast nog nodig heb zal ik waarschijnlijk wel moeten lenen en ook wil ik natuurlijk eerst het huis uit waar ik ook nog een normaal salaris voor nodig zal hebben. Maar ik hoop rond mijn 30e mijn droom wel waar te hebben gemaakt.

Ik heb nog wel enkele dingen maar dit vond ik zelf wel de leukste en de dingen die ik echt boven aan heb staan.

Heb jij nog speciale dingen die je nog eens wilt doen?

Liefs,

7 gedachtes over “BUCKET LIST

Geef een reactie

