Review ~ Freeman mask

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb nu al ruim een jaar geleden mijn eerste freeman mask tube gehaald en het enkele keren gebruikt. IK gebruik maskers af en toe als ik er zin in heb en vind het heel handig dat deze in een grote tube zitten. Met de zakjes vind ik het altijd zonde dat je vaak wat over houd en dat gooi je weg. Toen ik bij de blokker zag dat ze weer in de actie waren heb ik er voor gekozen er twee mee te nemen. Thuis besloot ik dat het leuk was om een review te schrijven.

De gemiddelde prijs ligt rond de 5 euro per fles. Bij de kruidvat zijn ze 4 euro en vaak in de aanbieding met de actie twee voor 6 euro. Op andere websites zie ik ze ook voor 6 euro dus het is goedkoper als je ze bij de kruidvat haalt. De tubes bevatten 125 ml en zelf vind ik dat je er echt vaak gebruik kan maken van de fles. Heet is voordeliger dat een zakje die je na een keer weg gooit en vaak één of twee euro voor betaald. En het resultaat van freeman is misschien nog wel beter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Allereerst de clay mask, een licht groen/grijse substantie. die na enkele minuten (bij een dunne laag) al droog is, het is wel moeilijk praten met een maskertje op, dus raad ik het aan toe doen wanneer je alleen bent en niet met vriendinnen. Al kan dat natuurlijk ook heel gezellig zijn. Zelf doe ik dit graag voor het douche dan kan ik daarna goed mijn gezicht afspoelen. want dat vind ik altijd erg lastig onder de wasbak. Bij het testen van dit product deed ik dat wel. Ik had namelijk al gedoucht en bedacht me later pas dat ik nog me masker moest uittesten voor deze review. Na het verwijderen van het masker kreeg ik een heerlijke zachte huid en ook de volgende dag voelde ik nog het resultaat van het masker een heerlijk gevoel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook hebben ze peel off masks, persoonlijk vind ik dit het leukste. De mask is een soort tweede huid wanneer je hem gaat verwijderen. Deze hoef je niet af te spoelen maar toch doe ik deze echt alleen voor het douche, er willen nog wel eens restjes blijven zitten en anders loop je ook een beetje voor lul haha. Wel heb ik bij de peel off mask’s dat mijn huid gaat gloeien en warm word. Ik weet nog niet helemaal of ik dat nou zo fijn vind, maar volgens mij hoort dat er bij.

 

Even alles op een rijtje, zo als je van mij gewend bent!

Effect: 8,5

prijs: 8

verpakking: 8

levensduur: 9

gemiddeld: 8,4

 

Ik ben dik tevreden over dit product!

Wat vind jij van freeman masks?

Liefs,

2 gedachtes over “Review ~ Freeman mask

Geef een reactie

