FAVORITE SONG OF THE MOMENT

piano

Het leek mij leuk mijn favoriete liedjes van het moment met jullie te delen. Dit zijn verschillende liedjes, van oude nummers tot nieuwe nummers. Van originele versies tot covers. Van taylor swift tot high school musical. Een hele boel variatie van nummers vandaag in dit artikel! Misschien zie je er nog een leuk nummer tussen, ik heb daarom de video’s van de nummers toegevoegd. Veel plezier met lezen en natuurlijk luisteren.

Destiney’s Child – Survivor

Ik ben echt dol op dit nummer, Destiney’s child heeft zoiezo een aantal leuke nummers, ook luister ik namelijk nog wel eens naar nummer als: Bootylicious en Say my name.

 

Shakira – Hips Don’t Lie

Echt een heerlijk nummer om op te dansen, dat is zeker.

 

Beyoncé – Irreplaceble

Ik ben dol op de nummers van beyonce die zo lekker mee zingen, of naja uitschreeuwen. Een nummer dat ik ook nog graag luister is crazy in love of pretty hurts.

 

Rihanna – Take a Bow

Ook een lekker oud nummer waar je lekker op mee kan brullen als je alleen thuis bent.

 

Shaggy – I need your love

Dit liedje heb je vast wel een keer op de radio gehoord, lekker swingend!

 

Mariah Carey – All I want For Chrismas

Jaa.. Ik luister vanaf half oktober al weer naar kerst muziek en dus ook naar deze klassieker!

 

Riff off (pitch perfect 2)

Ik vind de film pitch perfect echt heel leuk en ook de nummer kan ik soms uren luisteren. Een aantal van die nummer zijn jump door das sound machine en Pitch perfect 2 – bellas final.

 

Ook luister ik nog graag liedjes uit musicals en af en toe k3, gewoon omdat het kan.

 

Welke nummers luister jij graag?

Liefs,

,

Een gedachte over “FAVORITE SONG OF THE MOMENT

Geef een reactie

