Welkom Sinterklaas

image-5363707

Welkom in Nederland sinterklaas, we zijn weer dankbaar dat u dit jaar weer in ons landje bent met al u lieve pieten. Zelf ben ik al twee weken helemaal in de sfeer. Ik ging namelijk met mijn nichtje van 5 jaar naar de bioscoop. Natuurlijk gingen we naar de club van sinterklaas! Heel spannend maar gelukkig hebben uw pieten en u het opgelost! Hopelijk rijd u nooit meer stilletjes een huisje voorbij. En voor mijn lieve en trouwe lezers, ik wens jullie fijne dagen, al vier je geen sinterklaas. Hopelijk kan je toch genieten van de heerlijke sfeer!

Liefs,

4 gedachtes over “Welkom Sinterklaas

Geef een reactie

