Nail art fails


IMG_4279OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb al een lange tijd geleden een aantal leuke nail arts gezien, ik had alleen niet de juiste middelen om deze uit te proberen. Nu heb ik na een lange tijd mijn ogen goed open te hebben gehouden gelukkig wel een aantal dingen gevonden. Nu dacht ik eens leuk aan de slag te gaan met die nail arts, maar dat ging niet helemaal zoals gehoopt. Toen kwam ik op het idee om een expectations VS. Reality artikel te schrijven. Want ja, ik moet toch ergens over schrijven. Niet getreurd, binnenkort komt er wel weel een nail art artikel, een van mijn pogingen is namelijk wel gelukt.

Allereerst had een leuke nail art gezien met roze, wit en goud. Mijn versie was dan alleen met Silver omdat de goud van mij een topcoat met glitter is. Had echt heel leuk kunnen zijn, helaas ging het niet zoals ik wou dat het was gegaan.

IMG_4279

Omdat het niet mijn ontwerp is en het komt uit een filmpje, heb ik ook de naam van de bedenker van dit ontwerp er in laten staan. Kijk gerust even op haar kanaal, ze heeft echt super leuke ontwerpen! Helaas was het bij mij minder mooi, maar dit is wel een van de leukste ontwerpen die ik al een lange tijd met jullie wilde delen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij mij was het alleen een groot zooitje, al moeit je dan niet kijken naar de nagellak die naast mijn nagel zit, maar naat het zooitje op mijn nagel, de nagellak onder de tape had ik (naar mijn weten) goed laten drogen en alsnog kwam er met het verwijderen van het tape lak mee. En echt je wil niet weten hoeveel tijd en energie er in een zo’n nagel gaat…

Toen dacht ik een leuk en makkelijker ander ontwerp te hebben gevonden met de kleuren roze en zwart. Dit kon niet fout gaan dacht ik, na kijk maar gewoon veder haha…

IMG_4283

Deze foto heb ik misschien wat raar uitgesneden, maar onder de afbeelding staat de gesproken tekst uit de video, ik vond dat wat vreemd. wel heb ik voor jullie nog in de foto beschrijving de naam van de gene waar de foto van is. Ik denk dat je het wel met me eens bent, lijkt niet moeilijk toch?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Helaas, dit was het eind resultaat, ik had het roze ooh zo goed laten drogen ik heb zo’n ander half uur naar mijn serie gekeken op de bank voor ik de tapes ging plaatsen, helaas was dit niet goed genoeg. Niet alleen het roze kwam los, ook de zwarte lag trok ik er vanaf omdat ik eigenlijk net te laat was… Ook geen succes dus.

 

Heb jij ook zo veel pech met nail art?

Liefs,

Een gedachte over “Nail art fails

Geef een reactie

