Nail art #4

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zo, ja ik weet het het is al weer een hele tijd geleden dat ik een nail art artikel heb gemaakt. Maar hij is er nu dan toch echt nail art artikel nummer 4. Wel heb ik niet heel lang geleden een paar nail art fails met jullie gedeeld, als je die nog niet hebt gelezen doe dat dan ook zeker. Misschien als jij het doet dat het wel lukt. Deze nail art lijk een beetje op een van de mislukte, maar ik ga jullie stap voor stap uitleggen hoe ik deze nail art heb gemaakt.

Ik begon allereerst gewoon voor de gein op mijn ringvinger nagel met het plaatsen van het tape, toen ik ging lakken en de tape weghaalde vond ik het zo leuk dat ik het op de rest heb gedaan, helaas was dit minder mooi maar we moeten het er even mee doen. Hopelijk vinden jullie het weer een leuk ontwerp en dit keer is het dus een ontwerp uit eigen brein.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Allereerst heb je wel dit dunne tape nodig, dit kocht ik bij de kruidvat van essence. Volgensmij is het 1,39 maar ik weet het niet zeker want het staat niet duidelijk op de bon. Anders is het 1,99. Voor die prijs krijg je drie rolletjes met drie verschillende kleuren. Ik vind het een prima deal.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Allereerst is het natuurlijk handig als je een basiskleur kiest, dit kan eigenlijk elke kleur zijn die jij leuk vind! Ik koos voor roze, dit was namelijk eigenlijk nog voor een ander ontwerp hihi. Het is als je je nagels lakt erg belangrijk dat je een base coat gebruikt tegen het verkleuren en geel worden van je nagels. Je kan hier ook een topcoat voor gebruiken. Een base coat is niet als topcoat te gebruiken maar een topcoat wel als basecoat. Ik plakte gewoon de tape en normaal zou je het afknippen maar ik ben het gewoon rond mijn vinger gaan binden, dit zorgde voor een hoop minder priegel werk en het zag er nog leuk uit ook. Je draait hem dus drie keer rond je vinger, of een vierde keer als je dat leuk vind.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als je dit bij een aantal vinger hebt gedaan komt het er zo uit te zien, volgensmij kan je ook het tape laten zitten en zorgen dat hij op de nagel past en de rest natuurlijk even weghalen. Een topcoat en je bent klaar. Maar daar gaat dit artikel niet over. Dus wanneer je klaar bent met al je vingers mag je door naar de volgende stap. Nog een tip, als je dit wilt doen is het eigenlijk het handigste als je de dag er voor de basis kleur al aanbrengt, dan komt hij niet los met het tape.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAllereerst, sorry voor de slechte belichting van deze foto… We gaan nu de zwarte laag aanbrengen, je kan ook kiezen voor wit, helaas dekt dit wel minder goed. Zorg dat je de nagellak vanaf je nagelriem tot het laatste streepje lakt. Ga er niet overheen anders klopt het niet meer haha. (Niet op de nagelriem beginnen met lakken natuurlijk, als dit per ongeluk gebeurd moet je het even losmaken.)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het gaat er dan vervolgens zo uit zien, als je het goed hebt gedaan hihi. Wacht niet te lang met het verwijderen van de tape, anders trek je de zwarte lak mee. Tenminste hier had ik zelf wel last van. Natuurlijk moet je de tape er wel rustig en met geduld verwijderen, een pincet gebruiken om de tape beet te pakken kan hier bij handig zijn. Dit hoeft natuurlijk niet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hopelijk is dan alles goed gegaan en heb je het misschien nog wel mooier en beter gedaan dan mij! Hopelijk vonden jullie het weer een leuke nail art en hopelijk volgt er binnenkort weer een. Vergeet je nail art niet met me te delen als je hem hebt gemaakt!

Liefs,

2 gedachtes over “Nail art #4

Geef een reactie

