After a year… (Promoot je blog!)

champagne-glasses-original

Vandaag, precies een jaar geleden op 23 november 2014, plaatste ik mijn eerste bericht op deze site. Dit was toen nog niet een echt artikel. Maar een artikel die vroeg om geduld. Ik had namelijk die dag mijn blog met de url naam Fashionxcreatures online gezet. Maar toen was ik nog druk bezig met bloggen op mijn oude site. Je kan hier het artikel lezen. Als je op de titel in het artikel klikt, kan je ook nog mijn blog volgen mocht je dat nog niet hebben gedaan. Want ondertussen na een jaar ben ik meer dan 50 volgers en ruim 200 likes rijker. Heb ik 44 abonnees op mijn youtube kanaal en ik kan echt niet meer zonder mijn blog.

De afgelopen maanden zitten vol jubileums voor mijn blog tijd, maar ik heb besloten in de komende jaren 23 november als de echte datum aan te houden van deze blog. Dat is de dag dat deze site online kwam en ik hier een hele boel over me zelf verteld heb. Op nog vele jaren dus!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vandaag wil ik wat meer over jullie weten! Dus schrijf een leuke reactie met wie jij bent en als je een blog hebt mag je die natuurlijk ook promoten! Ik ga bij iedereen een kijkje nemen, reageren en natuurlijk volgen! Ik wil eens weten welke leuke mensen mijn blog bezoeken, lezen en misschien soms wel delen. Dus laat je gerust gaan in de reactie over wie jij bent, wat jij doet en waar ik nog meer leuks over jou kan vinden!

Liefs,

7 gedachtes over “After a year… (Promoot je blog!)

Geef een reactie

