TAG ~ Musicals

Naamloos

Pff wat heb ik lang na moeten denken om dit artikel te schrijven, ik ben de hele zondag wezen nadenken over een leuk artikel. Aan het einde van de dag zonder resultaat gaan slapen. Maandag toen ik van school uit onderweg was naar huis leek het me leuk weer eens een tag te doen. Maar dan stuit ik op het volgende probleem. Welke tag moet ik nou gaan doen? Er zijn heel veel tags maar ik wil wel echt iets te vertellen hebben en de vragen leuk vinden. Na een tijdje het internet te hebben afgestruind vond ik deze tag. Veel plezier met lezen!

Welke musicals heb jij gezien?

Ik ben naar verschillende musicals geweest, niet heel veel maar ik hoop dat in de toekomst ik meer mag toevoegen aan mijn lijstje. Ik heb de musical Miss Saigon gezien, Wicked, Sister Act, Saturday Night Fever & Soldaat van oranje.

MissSaigonPoster

Wat was de eerste musical die je zag?

Dat was miss saigon, cadeautje van mijn moeder samen met mijn jongste stiefzus. Was heel leuk ik denk dat ik toen 12 was en ik was meteen besmet met het musicalvirus.

Welke musical heb je als laatste gezien?
Als laatste zijn we naar Soldaat van oranje geweest nu al 1,5 jaar geleden. Als cadeautje voor het behalen voor een van mijn examen dacht ik. Ik vond het echt te gek al moest ik er wel een dik half jaar wachten tot we gingen.

Wie is je favoriete musicalacteur en actrice?
Edwin Jonker vond ik in miss saigon heel gaaf en in sister act, maar ook Esmee van kampen was geweldig! Stanley Burleson is ook wel echt een leuke musicalacteur!

Welke acteur of actrice hoef je niet perse in een musical te zien?
Mij lijkt Jim Bakkum geen musical acteur.

Welke musical heeft je het meeste verrast?
Miss Saigon ik wist toen nog niks van de musical af en had geen idee hoe het zou zijn. Ik heb gelachen en gehuild tijdens deze musical. Soldaat van oranje vond ik ook erg gaaf maar dit was niet onverwacht, de recensies waren nou eenmaal al erg goed.

Wicked-poster

Welke musical vond je tegenvallen?
Ik vond Wicked denk ik dan wel het meeste tegen vallen, maar dat komt denk ik vooral omdat ik op Chantal Jansen had gehoopt en die hadden we helaas niet.

Heb je een musical meerdere keren gezien?
Nee, wij kopen altijd tickets voor rij 8 ongeveer en die kosten vaak al zo veel dat wij niet zo snel een tweede keer naar een musical gaan. Wel zou ik miss Saigon en soldaat van oranje graag nog eens willen zien.

Wat is je favoriete musicalnummer en CD?
Die heb ik niet echt ik vind alles wel leuk, Saturday Night Fever en sister act hadden denk ik wel de leukste liedjes.

Van welke musical baal je dat je hem niet hebt gezien?
Eigenlijk heb ik alles wat ik graag wilde zien wel eens gezien. Momenteel zou ik graag nog naar grease willen en misschien gaan we naar naar beauty and the beast.

Naar welke musical kijk je uit?
Grease lijkt me erg leuk al weet ik niet wat ik van jim backum moet verwachten.

Wat zijn je vijf favoriete musicals?

Haha nou ik maak er hier 3 van omdat ik er niet zo veel heb gezien..

  • Soldaat van oranje
  • Miss saigon
  • Sister act

In de toekomst hoop ik mijn moeder nog eens mee te kunnen nemen naar les Miserables

Deze tag heb ik overgenomen van teddilicous, ze heeft echt een hele leuke blog vind ik persoonlijk en ben je benieuwe hij zei de tag heeft ingevuld klik dan hier.

Liefs,

Een gedachte over “TAG ~ Musicals

Geef een reactie

