Advent kaledender

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een tijdje geleden bij een van mijn Essence news artikelen heb ik jullie de kerst collectie getoont van essence, hier viel ook de essence advent calendar onder. Deze leek mij zo leuk dat ik hem heb gekocht. Natuurlijk ga ik jullie niet de gehele inhoud al tonen want dat is de verrassing van de advent kalender. Elke dag mag je een deurtje open maken maar ik heb er al stiekem een open gemaakt om dit artikel te kunnen maken.

Als je de advent kalender wilt kopen kan dat bij kruidvat, bij de kruidvat waar ik hem haalde stond hij niet in het vak van de make up bij essence maar aan een kopse kant van een gondela. Dit zijn de plekken waar vaak aanbiedingen worden getoond. Hij kost 19,99 en persoonlijk vind ik dat een mooi prijsje voor de inhoud.

Lees niet veder als je niet wil weten wat de inhoud is van de advent kalender. 

Tip: als je hem gaan kopen lees niet de achterkant, daar staat het ook op namelijk 😉

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

Ik kon natuurlijk niet wachten, ik was veel te nieuwsgierig wat er in zat. Daarom heb ik het eerste deurtje open gemaakt. (Ja ondanks dat het op de achterkant staat was ik erg benieuwd, vooral om de kleuren.) Dus ik maakte vol verwachtingen het eerste deurtje open wat eigenlijk dinsdag (morgen dus) pas open mag..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En wat vond ik achter dat deurtje? NAGELLAK JEEJ Ik wilde al een tijdje leuke nieuwe kleuren nagellak kopen omdat ik eigenlijk alleen maar roze en blauwe kleuren in mijn kast heb staan. Toen ik de prachtige rode kleur zag in de advent kalender was ik meteen verliefd. Ik kan niet wachten om hem uit te testen. Maar ik wacht daar wel geduldig mee tot dat het tijd is om het deurtje echt te openen. Tot die tijd blijft hij even gesloten.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oeps, ik zie nu pas dat deze foto minder scherp is dan op de camera.. Sorry hier voor maar je kan wel de kleur zien en het leuke berichtje in de deur. “Get ready for 24 days of happiness!” Als er elke dag zo’n leuk artikel achter het deurtje zit komt dat zeker goed!

 

Normaal zet ik alles nog even op een rij maar vandaag niet, omdat ik nog niet alles heb geopend of getest kan ik veder niks laten weten maar ik vind de essence make up altijd prima kwaliteit prijs verhouding dus ik ga er van uit dat dit ook zeker goed zal zijn.

Heb jij al een advent kalender in huis?

Zelf vind ik het jammer dat ze altijd pas op 1 december beginnen, ik tel vaak al af vanaf begin oktober hihi.

Liefs,

4 gedachtes over “Advent kaledender

Geef een reactie

