All I want for christmas…

all i want for christmas_t_nv-1

Altijd als ik merk dat de zomer vakantie ten einde is ga ik uit kijken naar het volgende grote leuke ding in het jaar. Namelijk kerst, vanaf dan ga ik ook dingen die ik leuk vind in mijn telefoon noteren om te vragen voor kerst. Zo deed ik dat ook dit jaar en het lijstje is best lang geworden met nuttige maar ook minder nuttige dingen. Vandaag deel ik een aantal van de leuke en nuttige dingen die ik dit jaar graag onder de boom wil vinden. Hopelijk vinden jullie het leuk en vinden jullie inspiratie in dit artikel.

Allereerst doe ik een aantal categorieën omdat ik daar soorten van zou willen hebben, natuurlijk verwacht ik hier niet alles van onder de boom, zo zijn sommige geuren namelijk erg prijzig en ben ik al lang blij met een van de geuren.

9200000040374220 9200000046289122

Boeken

Dat zijn altijd wel dingen die leuk zijn om te krijgen, ik heb dan nog wel een aantal ongelezen boeken in mijn kast staan maar ik wil de volgende twee boeken ook erg graag aan mijn collectie toevoegen. Namelijk Kapot van Carry Slee lijkt me erg leuk maar ook Paper towns van John Green.

o.29599 Olympea-PacoRabanne

Parfum

Sinds ik bij Mooi parfumerie stage loop heb ik een hoop lekkere geuren ontdekt. Daarom heb ik een aantal van die heerlijke geuren op mijn verlanglijstje gezet. Olympea is een van die geuren. dit is de nieuwste geur van Paco Rabanne en ik ben echt gek op deze geur. Het ontwerp van het flesje is ook heel gaaf. Een andere geur is Versace pour femme een wat zwaardere maar ook erg lekkere geur.

CHANEL-CHANCE_EAU_VIVE-EAU_VIVE

En dan misschien wel de duurste maar misschien wel de lekkerste Chanel chance eau vive, een van de aftakkingen van de zo goed verkochte Chanel chance geur.

 

Veder heb ik nog wat losse dingen die ik graag zou willen eventueel zit hier ook iets leuks bij een cadeau te geven.

Lush shower jelly

Dit is zo leuk! ik wil jelly onder de douche om mee te spelen ik heb al in de winkel met mijn vinger lopen pooren maar ik vond het wel prijzig. Natuurlijk vind ik het ook leuk andere lush artikelen te krijgen.

11

Spotify kaart

Dit is ook een goede cadeau tip! Ik denk dat een hoop mensen wel een spitify abonoment zouden willen maar eigenlijk niet elke maand dit willen laten afschrijven. Als je een spotify cadeau kaart koopt hoeft dat niet en heb je toch een maand of misschien wel twee of drie maanden spotify.

161970_1 (1) 161970_1

Badjas

Ik heb echt een nieuwe badjas nodig, ik heb nu een roze die te klein is. Ik heb een aantal leuke badjassen gezocht die ik wel zou willen hebben. Zo heeft de c&a een leuke badjas van snoopy. Deze heeft oren echt heel schattig.

86451977_d01

Een normale grijze met niet te veel poespas vind ik ook erg leuk.

 

Sims 3 uitbreidingspakket

Ik heb momenteel alleen een sims 3 starter packet met luxe accessoires en na middernacht en ik wil er meer verzamelen om nog meer leuke dingen te kunnen doen.

 

veed tickets

Ik wil echt heel graag naar veed toe en als ik de tickets onder de boom zou vinden zou dat echt super gaaf zijn! Maar ik denk dat de kans klein is dat dat gebeurd.

 

Dit is wel zo beetje mijn verlanglijstje voor de kerst, misschien heb jij wel inspiratie op kunnen doen uit mijn lijstje.

Wat wil jij voor kerst?

Liefs,

Een gedachte over “All I want for christmas…

Geef een reactie

