Tips voor mannelijke cadeaus!

Het is altijd erg moeilijk om als vrouw iets leuks voor een man bedenken. Daarom help ik jullie vandaag met een aantal leuke cadeau’s voor je vader, broer of vriend. Hopelijk hebben jullie er wat aan en ik wens jullie veel plezier met het geven van deze leuke cadeautjes.

 

737052972268_The_Scent_EDT_50ml_In_Out l_dior_sauvage_eau_de_toilette

Geuren

Voor als je budget iets hoger is doen geuren het altijd goed. Een aantal lekkere geuren vind ik de nieuwe geuren van Dior (Sauvage), Huggo Boss (THE SCENT) en Tommy Hilfiger (BOLD). Ik kan me ook inbeelden dat je budget wat lager is, dan kan je altijd nog bij de kruidvat of etos kijken voor een lekkere geur. Deze zijn al vaak 20 euro goedkoper.

 

9200000005932294rituals_verwenset_voor_mannen

Axe of Rituals pakket

Misschien heel simpel, maar elke man die doucht en een hoop daar van gebruiken axe en geef toe dames. Axe is misschien wel het lekkerste dat er is. Maar ook Rituals is heerlijk om je vriend cadeau te geven. Dan geniet je er zelf ook nog een beetje van.

$_12

Klik op de afbeelding voor de link 😉

Kleding

Een t-shirt, een overhemd of een paar sokken, mannen kunnen altijd kleding gebruiken omdat zij niet net als vrouwen minimaal een keer per maand gaan shoppen. En zo kan je er ook nog stiekem voor zorgen dat je vader, je broer of je vriend er stijlvol bij loopt. Een leuke plek voor het kopen van leuke sokken is ebay daar vind je echt hele grappige sokken.

Hopelijk heb je iets aan mijn tips.

Liefs,

Een gedachte over “Tips voor mannelijke cadeaus!

Geef een reactie

