Review max & more oogschaduw

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toen ik bij de action aan het snuffelen was tussen de make up vond ik deze oogschaduw voor een heel lief klein prijs. Ik was benieuwd wat ik van de oogschaduw zou vinden en nam hem mee. Mijn mening er ervaring met deze oogschaduw ga ik in dit artikel met jullie delen. Natuurlijk was ik op het eerste moment meteen verkocht door de prachtige ligt roze kleur die met deze witte achtergrond nog mooier uit komt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is een net zwart doosje met een doorzichtige deksel. Het merk staat in de oogschaduw zelf die een klein glittertje bevat. Persoonlijk vind ik glitter altijd wel mooi in een oogschaduw voor feestjes. Dagelijkse oogschaduw vind ik nude wat mooier. Deze lichte oogschaduw zal ik dragen in het weekend naar verjaardagen et cetera.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De oogschaduw is van Max & more een merk dat action verkoopt. Ik heb hier 59 cent voor betaald. Ik was meteen benieuwd naar het resultaat natuurlijk. Voor wie interesse heeft in de kleur, het is kleur nummer 02 en hij heet peach. Ik heb absoluut geen spijt van deze aankoop. Voor deze prijs is het echt wel een leuk koopje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Door mijn lichte huid zie je de swatch niet heel goed. ik denk dat deze kleur bij wat donkerder getinte mensen beter over komt. Ook denk ik dat als je er een primer onder de oogschaduw draagt je veel meer kleur zal zien. Dit heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd maar dat ga ik zeker doen.

 

Nog even op een rijtje.

Prijs: 9

Kwaliteit: 6,5

Uitstraling: 7

Gemiddeld: 7,5

 

Ook komt er later nog een review van de gel nail led lamp die ik kocht bij action. Al ziet het er naar uit dat dit iets langer gaat duren.

 

Wat vind jij van action make-up?

Liefs,

9 gedachtes over “Review max & more oogschaduw

Geef een reactie

