3 in 1 Gel polish ~ Oh My Gel Nails

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is al weer een tijdje geleden dat ik werd verrast met een mailtje van een bedrijf. Ze wilde graag met mij samenwerken en ik was al meteen enthousiast. Zeker toen ik er achter kwam dat het over gel nagellak ging. Ik was al een tijdje bezig met het zoeken van een merk gel nagellak om te gaan testen. Dat is dus uiteindelijk de gel nagellak van Oh my gel nails geworden. 

De nagellak kleur is soft pink en de prijs is 12,95 per potje. Een prima gel nagellak en een goede deal. Wanneer je een basecoat en topcoat moet aanbrengen en dus ook aanschaffen zitten er meer kosten aan verbonden. Ook kost het meer tijd wanneer je dat doet. Dit is een fijne en snelle manier om gel nagels aan te brengen. Je hoeft ook geen dure lamp te kopen als je hier bijvoorbeeld geen geld voor hebt. Zelf kocht ik ook een mini led lamp van de action om dit artikel te testen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik had de kleur wel anders verwacht dan hij uiteindelijk was, de kleur is feller in het echt dan op de foto op de website. Maar ook de foto die ik heb gemaakt is de kleur anders dan hij in werkelijkheid is. Dit was jammer omdat ik die kleur al een tijdje zocht, veder vind ik het niet erg want ook de originele kleur is prachtig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het werkt heel makkelijk en is snel te doen. Ik vind het zelfs fijner dan het lakken van mijn nagels. Dit droogt veel sneller en ik heb er geen last meer van dat mijn nagels beschadigd zijn. Wel moet je oppassen dat er geen luchtbelletjes inkomen.

Op de site staat een hoop informatie over de gel nagellak en de one step gel. Waaronder het volgende instructies voor het aanbrengen van de gelnagellak met optimaal resultaat.

Kort stappenplan:
1 Maak je nagels schoon.
2 Lak je nagels met de one step gel nagellak.
3 Droog je nagels met een UV of LED lamp.
4 Lak je nagels met een tweede laag One Step gel nagellak.
5 Droog je nagels met een UV of LED lamp.
(Voor het beste resultaat lak je, je nagels dus 2 keer met de gekozen One Step gel kleur)
6 Gebruik de cleanser om overgebleven nagellak te verwijderen.  Een cleanser geeft ook een mooie glans, de perfecte laatste stap!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Let op de kleur op de afbeelding is minder fel dan de originele kleur.

Uiteindelijk geeft het dit prachtige resultaat. En dat allemaal met een hoop gemak te doen. Je hoeft enkel je nagels schoon te maken en te veilen en de lang aan te brengen en met de lamp laten drogen. Voor het mooiste resultaat breng je een tweede laag aan wat je gemakkelijk met de lamp droogt en je hebt prachtige nagels, die je niet kan beschadigen tijdens het drogen want dit gaat gemakkelijk met de lamp.

Natuurlijk zet ik het ook weer even voor jullie op een rijtje:

kwaliteit: 7

prijs: 8

uitstraling: 7

gemiddeld: 7,3

 

Ik ben erg tevreden over het bedrijf en resultaat. De levering was de volgende dag al binnen en ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. De nagellak heeft ook de grote beproeving behaald mijn werk. Geen een nagellak overleefd het maar de gel lak wel. Deze nagellak ga ik zeker vaker gebruiken en denk ook wel aanschaffen. Ze hebben echt prachtige kleuren die je vind als je hier klikt.

 

Wil jij ook gel nagellak kopen? Klik dan hier. Ze hebben ook nog verschillende gel nagellak set’s wat zeker het lezen waard is.

Liefs,

 

 

Dit artikel is mede mogelijk gemaakt door OhMyGelNails one step gel.

2 gedachtes over “3 in 1 Gel polish ~ Oh My Gel Nails

Geef een reactie

