Review~Kiko lipstick 909 Cherry Red

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Afgelopen maandag heb ik een hele leuke dag gehad met mijn beste vriendin. We hadden voor elkaar een kerst cadeautje gekocht en ik kreeg van haar deze prachtige liptsick en nog een lush bubble bar. Lieverd als je dit leest nogmaals bedankt! Ik ben er echt heel blij mee! Omdat dit mijn eerste kiko product is leek het me leuk er een review over te schrijven. En voor jullie blijft het ook een verrassing welke kleur het is tot dat jullie veder lezen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De uitstraling van kiko milano vind ik erg mooi en strak. Naar wat ik weet over de producten van Kiko Milano niet al te duur en van goed kwaliteit. Vandaag ga ik er dus achter komen of ik het hier mee eens ben. Maar ik vind de uitstraling in elk geval niet goedkoop. Een doosje zie je namelijk bij goedkope huismerken niet zo vaak en ook niet bij sommige grotere merken. Toch vind ik een doosje om je product een stukje netter staan. Zeker als het doosje ook nog zo’n mooie en strakke uitstraling heeft als deze.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook de lipstick heeft een prachtige uitstraling, simpel maar heel modern en ik hou daar wel van. En ik ben al helemaal gek op matte kleuren. Dus deze matte uitstraling vind ik zeker mooi. Als ik dit zie zou ik echt denken dat ik een lipstick van 15 tot 25 euro heb. Het heeft een klassieke uitstraling voor een lage prijs. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wauw en wat vinden jullie van deze prachtige kleur! Dit is 909 Cherry Red en ik vind hem echt geweldig. Me vriendin zei dat dit een kleur is die in de buurt komt van de kleur diva van mac. Deze heeft zij namelijk en dat is ook al een prachtige kleur. Eerlijk gezegd zou ik zelf niet zo snel deze kleur kopen. Ik weet op stage dat deze kleur me wel staat want soms draag ik ze wel. Alleen durf ik het nooit zo goed aan om ze te kopen. Maar ben blij dat mijn vriendin dat nu voor me gedaan heeft en ik deze prachtige kleur in huis heb. Grote kans dat deze met de kerst in mijn tas te vinden is.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook heb ik hem nog even geswatched voor jullie. Ik vind dat er een hoop pigment van af komt en het is ook een lange tijd op mijn hand blijven zitten. Ook op mijn lippen had het een verbluffend effect.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De lipstick is van de smart collectie die nog een verzorgende werking heeft voor de lippen. Dit vind ik persoonlijk wel fijn want ik heb snel droge lippen. De lipstick is fijn aan te brengen en erg zacht en vol van structuur. Ik ben helemaal verliefd op deze nieuwe lipstick.

 

Wat vind jij van kiko?

 

Liefs,

3 gedachtes over “Review~Kiko lipstick 909 Cherry Red

Geef een reactie

