Kerstavond verwennerij

IMG_5015

Op 24 December gingen wij om half 4 naar de film Bon bini holland, Hierna hebben wij heerlijk thuis gegeten en cadeautjes uit gepakt. Zelf had ik ook cadeautjes gekocht voor mijn ouders en 2 voor mij zelf. Vandaag deel ik met jullie de leuke dingen die ik heb gekregen. Vandaag 25 december gaan we bowlen en uit eten met familie. En tweede kerstdag ga ik naar mijn vader, ik ga dan koken met me broer (Kaj) en met zijn vriend (Roy). Hier heb ik ook een paar kleine cadeautjes gekocht. Heb er zin in. Wat doe jij deze dagen allemaal?
IMG_5019

Ik ben echt super blij met mijn leuke cadeautjes! Van links naar recht zal ik vertellen wat het is en van wie en dat soort dingen. Links heb je een een portemonneetje, die heb ik zelf gekocht voor als ik uit ga of ergens heen ga waar ik niet al me pasjes nodig heb en dus niet mijn grote portemonnee. Daarnaast staan het pakketje met de geuren. Dit was mijn kerst pakket van mijn stage twee heerlijke geuren en een zeep. De geuren zijn van lancome en hugo boss.

Ook heb ik van mijn ouders de twee andere geuren gehad. Olympea is echt een heerlijke nieuwe geur van paco rabanne dit is een 30 ml en het flesje is zo schattig en lief. De andere geur is van gues, ik heb daar de roze al eens van gehad en die vond ik erg lekker. Ook deze geur is heerlijk!

Daar voor liggen nog twee boeken. Kapot van Carry slee die heb ik meteen klaar gelegd voor de vakantie en paper towns. Ik ben heel benieuwd naar dat boek.

En dan helemaal recht een grijze badjas, dit was echt nodig.. Met bij passende sloffen. Echt heel leuk, ben helemaal verlief! En de badjas is zo warm en zacht heerlijk! Net als de heerlijke zachte sokken. Ook heb ik nog een elektrische tandenborstel voor me zelf gekocht. Word toch eens tijd vond ik zelf. HEEL ERG BEDANKT KERSTMAN! DIKKE ZOEN VAN MIJ!

Heel erg blij en zin in vanavond! Lekker bowlen, maar beginnen de dag met een gezellig ontbijt met verse crossaints en kaneelbroodjes made by me!

Liefs,

7 gedachtes over “Kerstavond verwennerij

Geef een reactie

