Inhoud essence advent kalender

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een tijdje geleden liet ik weten dat ik de advent kalender had gekocht. Vandaag kan je zien welke leuke nagellak kleuren er in zaten. Ik ben echt super blij met de 20 nagellakjes en nog enkele dingen. Zelf vind ik het een goede deal. Volgens mij heb ik er namelijk 20 euro voor betaald en daar krijg je vervolgen 24 dingen voor. Waar onder dus 20 nagellakjes. Lees snel veder en ik zal alle 20 kleuren benoemen.

We beginnen bij de lichtste kleuren. Eerst heb je twee topcoats. Het begint met 01 Snowflakes are kisses send from heaven, 04 North pole princess, 02 made with love, 03 my wish list, 05 see you in my dreams, 07 winterwonderland, 05 meer me at the chimney, 01 message from the north pole en 03 add on magic! Dat is de eerste helft van de afbeelding hier onder te vinden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In het midden staan ook nog een aantal dingen, namelijk een etuitje met 2 nagelvijlen en nail art stikkertjes. Ook de stikkers zijn helemaal in de kerststemming.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er zit een nagelvijl van een koekje en een sok in. Deze sok is helaas op de foto weggezakt haha. Niet te vergeten zat er achter deurtje 24 een glamorous etuitje er passen hier ongeveer 3 tot 4 nagellak potjes in wat heel handig is voor op reis.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook hebben ze deze super schattige stickertjes er bij gedaan. Echt zo leuk! Ik durf ze alleen niet uit te proberen omdat ik bang ben dat ik ze stuk maak haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu beginnen we aan de tweede helft, hier in het hoekje zie je een licht grijze en daar naast een donkerdere. Ik zal weer net als bij de lichte kleuren alle kleurnamen noteren. We beginnen met 04 what a grey-t night, 08 my dear reindeer, 06 sweet caramel sweets,15 from me to you, 14 have a very pink x-mas!, 13 rudolph’s favorite, 09 the night of magic, 10 do you hear the jingle bells?, 11 kiss under the mistletoe, 12 berry-tale en 02 candy can lemonade. De laatste is een topcoat die kleuren donkerder maakt. Ik heb hem nog niet getest maar ik ben erg benieuwd!

 

 

Liefs,

Een gedachte over “Inhoud essence advent kalender

Geef een reactie

