HAPPY NEW YEAR

tumblr_lx3jxaWzLl1qijawl

Mogen jullie allemaal een prachtig jaar te gemoed gaan. Zelf heb ik er al helemaal zin. In dit korte maar ook feestelijke artikel zet ik even op een rijtje wat 2016 mij zal bieden.

Allereerst word ik 18 wat betekend dat ik eindelijk niet meer verplicht door de regen naar school hoef. Ik kan namelijk met de auto als het regent. (Al ben ik dan een hoop parkeer kosten kwijt.)

We gaan weer richting de zomer, ik hou alleen al van de gedachte.

Ik ga beginnen aan mijn examen jaar van mijn opleiding eind augustus.

En voor je het weet is het jaar voorbij en zijn er weer een hoop leuke en soms minder leuke dingen gebeurd.

Liefs,

 

 

 

Geef een reactie

