Nog meer cadeautjes!

PC270020.JPG

Een week geleden deelde ik met jullie de cadeautjes die ik kreeg met kerstavond. Vandaag deel ik met jullie de cadeautjes die ik won met bingo op tweede kerstdag en de cadeautjes onder de boom!

Tweede kerstdag vierde ik met mijn vader, stiefmoeder, stiefbroer (Kaj), stiefschoonbroer (Roy) en tante. We begonnen om een uur of half 3. We begonnen met een leuk spelletje bingo en als je dan won mocht je een cadeautje uitzoeken. Dit waren kleine leuke cadeautjes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit waren de prijzen, ik heb in totaal 6 prijzen gehad maar ben perrongeluk een cadeautje vergeten op de foto te zetten. Dit was een heel schattig doosje met een sneeuwpop knuffeltje er op. Veder heb ik een haarspray, Zwitsal, een lolly, notitieboekje en bookmarks. Altijd handig en sommige ook erg lekker (zwitsal en lolly).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na het eten hebben we cadeautjes open gemaakt. Ik kreeg van Kaj en Roy een thee beker met een soort ei voor als je verse thee hebt. Van mijn tante kreeg ik van Bruno Banani een geur en zeepje in een pakket. Echt heerlijke geur is dit trouwens! En van Carry mijn stiefmoeder heb ik uit Londen cadybars gekregen. Binnenkort komt hier een video van. En de champagne flessen zijn showergels. Echt heel grappig met de geuren banaan, aardbei, blauwe bessen en kiwi lemon. Van mijn vader kreeg iedereen een lot voor de oudejaar trekking. Ben benieuwd. ๐Ÿ˜€

Roy heeft deze dag gevlogd, dat kan je terug vinden op zijn kanaal, als je hier klikt. Ik ben echt heel blij met mijn leuke cadeautjes. Bedankt allemaal โค

Liefs,

 

2 gedachtes over “Nog meer cadeautjes!

Geef een reactie

