Hardloop jack en Jamin aankopen!

Vorige week was ik op vakantie in gelderland. We zijn een dagje de stad in geweest. Namelijk in Arnhem. Hier heb ik een paar dingen gekocht. Ik was al een langere tijd alle jamin winkels aan het afstruinen namelijk. 

Ik wilde al een tijdje een sport jack om buiten mee te hardlopen. Bij de h&m in de sale waren ze 20 euro maar ik bedacht me dat bij primark de jacks in de sale nog goedkoper zoude zijn en ik ging op pad. Ik wil om te beginnen gewoon een goedkope outfit hebben. Als ik het lang genoeg vol hou kan ik altijd nog meer en duurdere sport outfits aanschaffen.

Bij de sport afdeling van primark zag ik een hele mooie jack licht grijs met roze binnenvoering. Deze was 25 euro en boven mijn budget. Een vrouw vertelde dat in de sale de zwarten hingen en die heb ik toen genomen. Voor 12 euro heb ik nu dit gave jack.

Ook ben ik naar de jamin gegaan. Hier heb ik dan toch eindelijk een team dylan heagens beker gescoord gevuld met snoep. Ook kocht ik nog japans diy snoep. Hier van komt de video 12 Januari online!

 

(Voor wie dit artikel al eerder had gelezen, excuus dat het nog niet afgerond was.)

Liefs,

Geef een reactie

