Alessandro striplac

Op mijn stage verkopen wij natuurlijk meerdere mooie merken en producten. Eens in de zoveel tijd komt er een persoon van zo’n merk langs voor demonstraties bij klanten. Deze keer kwam er een hele lieve vrouw van allesandro striplac. Ik was benieuwd naar het resultaat en heb toen gevraagd of ik in de ochtend mijn nagels mocht laten doen. Mijn leidinggevende vond het goed dus zo begon mijn eerste ontmoeting met striplac. 
Natuurlijk was mijn oog al gevallen op de nagellak en had ik me zelf al meerdere malen afgevraagd of ik het zou kopen. Toen ik deze kans kreeg besloot ik dus eerst eens te kijken of het echt zo goed werkt. Natuurlijk was ik ook erg benieuwd naar omliggende informatie.

 

Allereerst begon ze me nagels te verzorgen, ondertussen gaf ze ook een hoop informatie hier over. Over soorten nagels bijvoorbeeld en de verschillende verzorgings lijnen die alessandro hier voor heeft. Dit was heel leerzaam en zal iets zijn wat ik niet zo snel meer zal vergeten. Ik heb dus hele dunne nagels die snel omslaan en splijten. Gelukkig weet ik nu ook wat helpt tegen het splijten van mijn nagels. Het los maken van mijn nagelriemen zou al een heel stuk helpen. Dit doe ik namelijk nooit. En eigenlijk is het best logisch dat je dat moet doen. Je nagels hebben net als jou zelf zuurstof en voedsel nodig, en dit krijgen ze door de nagelriem los te maken en een klein beetje verzorging toe te dienen elke avond.

Maar nu veder naar de striplac, een gelnagellak dat makkelijk te verwijderen is. Je kan het gemakkelijk er af strippen. Natuurlijk moet je wel oppassen wanneer je dit doet, als ze eigenlijk nog vast zitten kan je beter niet gaan trekken, dan scheur je ook een deel van je nagel af. Als je het er toch af wilt halen heeft alessandro striplac daar een middel voor. namelijk de peel-off activator. Dit zorgt er voor dat je het gemakkelijk af kan halen.

Ook is het een gemakkelijk proces wat je zelf thuis kunt doen. Allereerst vijl je je nagels, maak je de nagelriemen los en reinig je je nagels met de pads. Vervolgens begin je met de basis. (Dit is tevens ook de top coat, het is het zelfde potje. :p) Deze breng je aan en vervolgens kunnen je nagels 60 seconde onder de lamp. Vervolgens breng je de eerst laag van de kleur aan. En droog je dit weer onder de lamp ook weer 60 seconde. Hierna breng je nog een tweede laag kleur aan. Na deze laag 60 seconde te hebben gedroogd breng je de top coat aan. Na dat die gedroogd is ga je er met een cleaning pad over heen en zullen ze prachtig glimmen. Als je geen pads gebruikt zullen je nagels plakkerig zijn.

Alessandro striplac blijft tot 10 dagen zitten. Het is erg verschillend van het nageltype heb ik begrepen. Wat ook zo werkt met nagellak. Als je droge nagels hebt zal de nagellak beter hechten dan bij vette nagels. Dat is net als dat je plakband plakt op een vettige ondergrond. Dat blijft ook niet goed zitten. Persoonlijk ben ik nu al helemaal blij met me nagellak. Normaal na een dag werken is het er al snel af. Gelukkig is dit niet het geval.

Ik ben ook heel blij met de kleur, dit is kleur 43 bubble gum. Maar ze hebben nog veel meer prachtige kleuren! Ook kleur 33 vind ik persoonlijk heel mooi. En nog een aantal van de wel 100 verschillende kleuren! Ik zal hier onder een aantal laten zien.

Striplac Hot stone 70Striplac Hurly Burly 33Striplac Velvet Red 26

Een starter pack heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt om te beginnen. En ik kan je vertellen het scheelt een hoop als je alles los zou kopen.

Natuurlijk kan je altijd nog extra dingen er bij aanschaffen. Maar deze set met de prijs van 98 euro is genoeg om te beginnen. Ook raad ik je aan eens een kijkje te nemen bij Alessandro naar de verzorgingslijn. Als je hier klikt help ik je een handje naar nog veel meer informatie en artikels.

En zoals altijd zet ik mijn mening nog even op een rijtje:

Prijs: 7,8

kwaliteit: 8

uitstraling: 8,5

gemiddeld: 8,1

Liefs,

 

 

3 gedachtes over “Alessandro striplac

Geef een reactie

