Liebster Award

liebster-award-Made-by-me

Volgens mij is dit niet de eerste keer dat ik ben genomineerd voor de liebster award, maar volgens mij is het zo lang geleden en is dat ook nog op mijn oude blog geweest. Daarom zie ik het nu even als mijn eerste keer. En het voelt als een eer. Allereerst beantwoord ik de vragen die Modeorakels aan mij heeft gesteld. Daarna laat ik weten wie ik nomineer. En vervolgens stel ik hun mijn vragen. Oh en Modeorakels, leuke vragen hebben jullie bedacht!

– Wat is je droombaan?

Mijn droombaan is misschien voor de vaste lezers al bekend, ik ben bezig met een opleiding tot onder nemer in de detailhandel. Hiervoor doe ik volgend jaar examens. Daarna wil ik nog een hbo opleiding doen om extra kennis te krijgen over het vak. Mijn droom is namelijk om mijn eigen kleding zaak te openen. Met mijn sterke doorzettingsvermogen denk ik daar wel te kunnen komen.

– Wie zou je voor één dag willen zijn?

Ik denk iemand als Demi Lovato of Taylor swift. Ik zou zo graag voor een dag in hun schoenen willen staan. Misschien ben ik na een dag heel blij dat het over is, maar misschien ga ik het ook wel heel leuk vinden. Ik heb al vanaf kleins af aan het ver willen schoppen in de wereld. Maar ik weet niet of ik het aan kan om een grote ster te zijn als hun.

– Welke song heb je als laatst geluisterd?

Ik zal even in mijn spotify lijst kijken, lose control van missy elliot. Ik vind dit echt een heerlijk nummer.

-Wie is volgens jou de succesvolste blogger op dit moment?

In mijn ogen is Jiami momenteel wel echt heel succesvol, natuurlijk valt Mascha niet te vergeten. Maar zij is al een langere tijd een groot succes.

-Als je 1 miljoen euro had, wat zou je als eerst gaan doen met het geld?

Dit vind ik altijd een beetje een rare vraag. Ik denk niet dat ik dat geld meteen zou uitgeven. Ik zou wel denk ik het huis uit gaan, niet al te groot gewoon normaal huisje huren. Leuk opknappen met leuke meubels. Gewoon leven maar dan wel wat makkelijker dingen kunnen halen dan elke cent om te draaien.

– Hoe ziet een dagplanning van jou eruit?

Haha, welke dagplanning, ik doe alles een beetje door elkaar. Maar grote deels is het opstaan, ontbijten naar school gaan (of werk), thuis komen, eten, spelletjes spelen en video’s kijken en slapen.

– In welke winkel shop jij het liefst?

Ik ben dol op shoppen, een keuze valt bijna niet te maken. H&M, New yorker en Forever 21 vind ik erg leuk en is goed betaalbaar. Maar Only en vero moda zijn ook echt hele leuke winkels maar helaas wat duurder.

whats on my phone.jpg

– Wat vind jij onmisbaar in je leven?

Ik zou dat ik kon zeggen dat ik zonder kon, maar dat lukt me denk ik echt niet. Al kan ik op een leuke dag hem wel een dagje weg stoppen hoor. Ik heb het over mijn telefoon. Ik denk dat ik echt nooit meer zonder kan. Ik heb hier ook een keer een video over gemaakt.

Wat is je laatste miskoop?

Oech, ik weet niet echt wat mijn laatste aankoop zoiezo is. Dat is allemaal in december geweest en dat waren cadeau’s.

– Wat raad je beginnende bloggers niet aan?

Om bij andere bloggers te reageren met “lees mijn blog” Dit vind ik soms zo vervelend. Ik snap dat je lezers wilt zeker als je net begint. Ik wil je dan als tip meegeven. Lees daad werkelijk het artikel en geef je mening er over. Dan ben ik eerder benieuwd naar jou blog dan wanneer je er letterlijk naar vraagt. Oh en probeer je blog zo veel mogelijk van je zelf te houden, maak je eigen foto’s wanneer dat kan.

– Wat betekend ons land, Nederland voor jou? 

Ik hecht niet echt waarde aan Nederland, het is leuk en ik ben dol op Amsterdam en op de grachten en andere prachtige plaatjes die Nederland te bieden heeft.

 

Mijn genomineerde zijn:

 

En dit zijn jullie vragen:

  • Welk kledingstuk koop jij het vaakst?
  • Welke kleur lipstick draag je het meest?
  • Als je moest kiezen tussen het kopen van het laatst gave topje in jou maat of het doen van iets goeds voor een ander. Wat zou je kiezen?
  • Hoeveel tassen telt jou collectie?
  • Heb je wel eens iemand gepest?
  • Hou je van sale?
  • Als je een city trip zou doen welke plaatst zou je dan kiezen?
  • Heb je als kind wel eens je eigen haar geknipt? Of iets anders raars?
  • Waarom ben je begonnen met je blog?
  • Welk gerecht kan je het lekkerste koken?

 

Ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Liefs,

 

16 gedachtes over “Liebster Award

  1. jjolieke zegt:

    Aah, ik zie nu pas dat je me hebt genomineerd, heel leuk! Ik ben het helemaal met je eens over de vraag wat je beginnende bloggers afraad. Gewoon het artikel lezen en je mening geven wat je zegt. Hele leuk antwoorden, over een tijd vul ik jouw vragen in!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

