Fotoboek ~ Fotoshoot met mijn hond!

 

Het leek mij leuk om me foto’s met jullie te delen, daarom wil ik nu elke keer als ik mooie foto’s maak ze met jullie delen onder het artikel fotobook. Hopelijk vinden jullie het leuk.

Vorige week had ik toetsweek, daar door had ik wat extra tijd om onder andere foto’s te maken met mijn hond. We gingen een groot rondje lopen en ik wilde eigenlijk de eendjes fotograferen die op het ijs lopen maar helaas waren de eendjes nergens te vinden. Toen ben ik met mijn hond foto’s wezen maken. Dit waren de leukste foto’s.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Deze foto vind ik zo leuk, hij is echt dol op zijn balletje. Eigenlijk probeerde ik hem in de camera te laten kijken. Hij werkte helaas niet echt mee. Waar hij nu naar keek? Een klein hondje aan de overkant van het water haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik had me camera op het bankje gezet met de timer, toen maakte ik deze foto. Helaas stond ik wel wat te ver. Ik ga hem nog werken zodat ik wat dichterbij sta.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elke keer als ik Tommie wilde laten zitten wilde hij maar niet luisteren, dit was ook een van die momenten dat hij niet wilde zitten, of kijken.. Dat ijs op de achtergrond ziet er wel heel gaaf uit.

Tommie is geboren op 12 juni 2007 en is dus al weer 8 jaar. Dit jaar word hij 9 en hopelijk is die tegen die tijd weer beter. Hij is al een tijdje ziek al gaat het nu wel beter dan eerst. Op een dag zat hij in de ochtend steeds met zijn hoofd te schudden en na een dierenarts bezoek en een scan in Utrecht zijn we er achter dat hij een soort evenwicht stoornis heeft. Er zit namelijk vocht in zijn tussen oor.

Heb jij een huisdier?

Liefs,

 

 

11 gedachtes over “Fotoboek ~ Fotoshoot met mijn hond!

Geef een reactie

