Woon inspiratie

Vaak als ik bij me vader ben kan ik er niet om heen, we gaan regelmatig naar tuincentra. Me pa is vaak bezig met het inrichten en aanpassen van zijn tuin. Ik vind het altijd wel leuk en gezellig. Vaak doen we dan ook nog ergens een drankje en een broodje halen in het restaurant. Het is altijd een leuke vader dochter traditie. Ik zie altijd hele leuke en inspirerende dingen in de tuincentra.  Vandaag leek het me leuk om dat met jullie te delen. Misschien zie je iets leuks voor in je slaapkamer of ben je bezig met het inrichten van je eigenhuisje.

 

Deze leuke stolpen zag ik ergens in een kast staan. Ze hebben er in één een rol wol gezet. Het lijkt me ook leuk om hier een nep roos in te doen zoals je ziet in het sprookje belle en het beest. Deze stolpen zijn vaak wat duurder natuurlijk. Je vind deze stolpen ook bij de Hema in verschillende maten.
Een stolp van 22 cm is daar 10 euro, het is dan leuk om er een kleinere naast te zetten. Die is 16 cm en kost 6 euro. Ook is het leuk om er een foto in te zetten of om een souvenir van je vakantie er in te zetten. Zelf zou ik denk een verzameling van kleine bezienswaardigheden uit Londen en Parijs, ik heb een klein Eiffel torentje en in de toekomst zullen er meer van dit soort beeldjes bij komen.

Dit is een kandelaar met een plant, dat had je waarschijnlijk ook wel gezien. Ik vond dit echt een heel leuk en origineel idee om een plant in je woonkamer te zetten. Als je een kat hebt die je vaak in je planten klimt of ze opeet is dit misschien een leuke oplossing om toch nog wat groen in je kamer te brengen.

Toen ik dit zag vond ik het echt geniaal, het maakt een saaie pot ineens zo leuk! Een echt fashion item. Erg stijlvol en kunstzinnig. ze hadden hem ook in het roze en blauw, grijs lijkt mij dan wel het leukste en dan een gekleurde pot er in te doen.

Als laatste heb ik deze leuke dingen nog gevonden. Het zijn glazen bollen aan een stuk touw. Je kan ze aan je plafon hangen er er de leukste decoratie in doen. Deze had een leuk plantje en steentjes. Een ander had konijnen knuffels en weer een andere had paaseitjes. Meer dan leuke ideeën dus. Ze zijn te koop bij de xenos voor 6,99. Ik vind ze echt leuk!

 
Liefs,

Een gedachte over “Woon inspiratie

Geef een reactie

