Even babbelen

 

Een foto maken in London 2013

 

Ik moet heel eerlijk zijn, ik heb geen idee waar ik over moet schrijven. Reviews gaan hem voorlopig niet worden. En shoplogs zal je voorlopig ook niet zien. Ik ben namelijk aan het sparen voor de leukste vakantie ooit!

Ik ga namelijk naar Londen met mijn nicht. Een leukere vakantie kan ik me niet bedenken. Vijf dagen in de leukste stad die er is! En natuurlijk gaan we shoppen en volgen daarna weer leuke video’s.

Tot die tijd moet ik even artikels schrijven met me fantasie haha. Vandaag dus alleen dit, maar vrijdag hoop ik op een langer artikel!

Liefs,

3 gedachtes over “Even babbelen

Geef een reactie

